امام جمعه بابلسر:

سیره فاطمی باید چراغ راه زندگی بانوان و افراد جامعه قرار گیرد

امام جمعه بابلسر گفت: سیره و مکتب فاطمی باید چراغ راه زندگی فردی و اجتماعی بانوان و تمام افراد جامعه قرار گیرد تا مشق زندگی‌مان فاطمی شود.
کد خبر: ۳۲۸۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳ - 18January 2019

سیره فاطمی باید چراغ راه زندگی بانوان و افراد جامعه قرار گیردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، حجت الاسلام «محمد اسماعیل قلی پور» امام جمعه بابلسر در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، با تاکید بر الگو گیری از ولایتمداری و آشنایی بیشتر با سبک زندگی این بانوی بزرگوار اظهار داشت: بانوان جامعه اسلامی زندگی و رفتار بانوی دو عالم را الگو و سرلوحه خود قرار دهند.

وی این بانوی بزرگ اسلام را در تمامی زمینه‌ها، اسوه و الگو دانست و بر توسعه و ترویج سیره عملی و اخلاقی حضرت فاطمه زهرا (س) در جامعه تاکید کرد و افزود: سیره و مکتب فاطمی باید چراغ راه زندگی فردی و اجتماعی بانوان و تمام افراد جامعه قرار گیرد تا مشق زندگی مان فاطمی شود.

امام جمعه بابلسر از راه اندازی و استقرار میز خدمت در مصلی المهدی (عج) خبر داد و گفت: تسریع در خدمات رسانی و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمات به مردم از مهمترین مزیت های استقرار میز خدمت است.

حجت الاسلام قلی پور افزود: مسئولان با راه اندازی میز خدمت در مصلای نماز جمعه، پاسخگوی سوالات مردم عزیز می شوند.

وی با بیان اینکه از طریق میز خدمت در کمترین زمان ممکن مطالبات مردم پیگیری می شود، افزود: از هفته آینده، هر هفته قبل از اقامه نماز یک یا چند مدیر، با حضور در مصلی نماز جمعه به ارائه خدمات به مردم می پردازند و پاسخگوی مشکلات و مسائل مطروحه مردم هستند.

حجت الاسلام قلی پور خاطر نشان کرد: در میز خدمت، راهکارهای لازم نیر برای تحقق مطالبات مردم ارائه می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار