امام جمعه کنگان:

ریشه انقلاب اسلامی، فاطمی است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود محمودی گفت: «ریشه انقلاب اسلامی، فاطمی است» و همانگونه که حضرت زهرا اول شهیده راه ولایت بود، ملت بزرگ ایران نیز با تاسی به سیره حضرت، پاسدار حریم ولایت است.
کد خبر: ۳۲۸۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶ - 18January 2019

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین «محمود محمودی» امام جمعه شهر کنگان در خطبه های این هفته با عرض تسلیت شهادت حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیها) و گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: «ریشه انقلاب اسلامی، فاطمی است» و همانگونه که حضرت زهرا اول شهیده راه ولایت بود، ملت بزرگ ایران نیز با تاسی به سیره حضرت پاسداران حریم ولایت اند.

امام جمعه شهر کنگان با اشاره به تقارن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران با ایام فاطمیه، ضمن تاکید بر رعایت حرمت ایام عزای بزرگ بانوی عالم هستی و پرهیز از هرگونه اقدام خلاف وحدت امت اسلامی عنوان کرد: امروز بازگویی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ضروری است.

محمودی اظهار داشت: در شرایطی که دشمن با بزرگنمایی مشکلات به جنگ با نظام کارآمد دینی آمده است، بیان دستاوردها و خدمات نظام اسلامی در چهار دهه گذشته یک ضرورت است که باید نخبگان و دلسوزان نظام در سراسر کشور این رسالت سنگین را به خوبی انجام دهند.

وی به برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته در حوزه های مختلف از جمله عمران و آبادانی، علم و فن آوری، دانش صلح آمیز هسته ای، محرومیت زدایی، موفقیت های پزشکی، پیشرفت در حوزه سایبری و صدها مورد دیگر گفت: این پیشرفت ها در شرایطی حاصل شد که علاوه بر جنگ تحمیلی و توطئه های مختلف دشمن، کشور در شرایط تحریم نیز بسر برده و می برد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار