نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان:

علت دشمنی آمریکا با ما پیشرفت ایران اسلامی است

آیت‌الله «سید احمد میرعمادی» گفت: علت اصلی دشمنی‌های آمریکا با انقلاب اسلامی پیشرفت و بالندگی ایران اسلامی است، اگر ما پیشرفت نداشتیم آمریکا با ما دشمنی نمی‌کرد.
کد خبر: ۳۲۸۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱ - 19January 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، آیت‌الله «سید احمد میرعمادی» نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه، اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) دختر رسول خدا، بهترین خلق خدا در روی زمین و همسر امیر المومنین (ع) است، او مادر حسن (ع) و حسین (ع) سید شباب اهل جنت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با بیان اینکه در تاریخ مظلوم تر از حضرت فاطمه (س) نداشته ایم،  گفت:  حضرت فاطمه (س) بعد از رحلت پدر بزرگوارش در دفاع از حق، ولایت و امامت و برای مبارزه با ظلم به‌روزی چه افتاد و باید بین درودیوار قرار بگیرد و صدای ناله‌اش بلند شود.

وی بابیان اینکه فاطمه زهرا (س) الگوی مبارزه سیاسی در دفاع از ولایت و دفاع از حق و حقیقت بوده است، اضافه کرد: او باایمان و عقیده، بصیرت و آگاهی از ولایت دفاع و ایستادگی کرد و باکسانی که در برابر ظلم سکوت کرده بودند و قدرت‌مداران و عده‌ای که سکوت کردند در برابرشان ایستاد.

آیت‌الله میرعمادی تصریح کرد: روز دوشنبه اول بهمن روز ترور انقلابی نخست‌وزیر رژیم شاه توسط شهید بخارایی است، این مناسبت‌ها را که یادآوری می‌کنیم هدف ما این است که ما خادم و خائن به ملت را بشناسیم و این‌ها برای ما درس عبرت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان بابیان اینکه باید در هرزمانی که این تاریخ تکرار می‌شود خادمان و خائنان را بشناسیم، تصریح کرد: روز اول بهمن بود که شهید بخارایی وزیر شاه  را به هلاکت رساند، وزیر رژیم شاه یک خائن به ملت و خادم استعمارگران و ظالمان بوده است، مسئله کاپیتولاسیون را وی مطرح و خیانت بزرگی انجام داد، در مقابل چهره‌هایی مانند شهید مدرس، شهید بخارایی و نواب صفوی خادم ملت و دشمن استعمارگران بودند.

خطیب نماز جمعه خرم آباد خاطر نشان کرد: امروز هم عده‌ای به ملت خیانت می‌کنند که باید معرفی شوند وعده‌ای به این ملت خدمت می‌کنند که آن‌ها را نیز باید بشناسیم و تجلیل کنیم.

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به آغاز بهمن‌ماه و وارد شدن به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، عنوان کرد: با رفتن شاه از ایران در سوم بهمن کمیته استقبال از حضرت امام تشکیل و بنا شد امام (ره) وارد میهن اسلامی شود که چهارم بهمن بختیار دستور داد فرودگاه مهرآباد را ببندند و جلوی ورود امام (ره) را بگیرند.

وی منحل کردن ساواک را در آخرین روزهای حکومت پهلوی، عوام‌فریبی دانست و گفت: 12 بهمن امام (ره) وارد میهن اسلامی شد و 22 بهمن انقلاب اسلامی پیروز شد و امروز ما چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم، یعنی 40 سال از انقلاب ما گذشت و در این چهل سال حقیقتاً کارهای بزرگی انجام‌شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان درادامه به دستاوردهای 40 ساله انقلاب اشاره نمود و تصریح کرد: کارهای مهم و ارزشمندی اتفاق افتاده است، دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بسیار مهم و باارزش است، اگر بخواهیم این کتاب قطور دستاوردهای انقلاب اسلامی را ورق بزنیم کتاب عظیمی است.

آیت‌الله میرعمادی ریشه دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ایران را استقرار نظام اسلامی و ولایی دانست و اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت‌فقیه است و این ریشه دستاوردهای انقلاب بوده است، نظام اسلامی سبب شد ایران از گردنه‌های سخت و از فتنه‌های بزرگ و توطئه‌های مهم عبور کند؛ نظام اسلامی و ولایی سبب امنیت پایدار در تمام نقاط میهن اسلامی‌شده است.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی ولایی سبب سربلندی، عزت، غرور و غیرت ملت بزرگ ملت اسلامی‌شده است، یادآورشد: این‌همه پیشرفتی که امروز در ایران اسلامی می‌بینیم به برکت نظام اسلامی و ولایی بوده است و علت اصلی دشمنی‌های آمریکا با انقلاب اسلامی پیشرفت و بالندگی ایران اسلامی است، اگر ما پیشرفت نداشتیم آمریکا با ما دشمنی نمی‌کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان تولید اورانیوم، مسئله هسته‌ای، مسئله تولید انبوه جنگنده کوثر را از پیشرفت های علمی بر شمرد و افزود:  این پیشرفت های علمی آمریکا را به وحشت انداخته و کینه آمریکا را به ملت ایران افزایش داده است.

امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود به پیشرفت های  استان لرستان از نظر پزشکی و علمی در سال های اخیر اشاره کرد و بیان کرد: در استان لرستان مجهزترین چشم‌پزشکی افتتاح شد، مرکز ناباروری در استان افتتاح و پیشرفته‌ترین تجهیزات، پتروشیمی در اینجا کار می‌کند علی‌رغم تحریم و مشکلات اقتصادی دیگر ولی انواع داورهای منحصربه‌فرد در همین استان تولید می‌شود.

آیت الله میرعمادی خاطر نشان کرد: تحریم آمریکا به فضل الهی شکست خورد، همین دیروز یکی از مسئولان آمریکا گفت شدت تحریم آمریکا علیه ملت ایران شکست خورد و در همایش ضد ایرانی که برگزار می‌شود باید دنبال راهکار دیگری باشیم.

وی  با بیان اینکه آمریکا دو ماه است برنامه‌ریزی و تلاش کرده است، می‌خواهد یک همایش ضد ایرانی تشکیل دهند و هدف از نشست آن‌ها در ورشو از بین بردن قدرت ایران است، گفت: آمریکا قدرت ایران را در منطقه و در دنیا دید و می‌خواهد قدرت ایران را مهار کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه روش آمریکا در مقابله با ایران جنگ روانی و اقتصادی است، عنوان کرد: باید حواسمان جمع باشد و هرروز شاهد راه‌اندازی شایعه در این کشور نباشیم، این‌ها می‌خواهند جنگ روانی به بیندازند و به دنبال این هستند که می‌خواهند یک اجماعی را به وجود بیاورند و بمباران تبلیغاتی به راه بیندازند اما کور خوانده‌اند.

وی  در پایان با بیان اینکه توطئه های آمریکا بر علیه ایران شکست خورده است: این ملت با بصیرت و هوشیاری چهل سال است که نقشه آن‌ها را خوانده و بیدار است و هیچ وقت فریب آنها را نخواهد خورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار