امام جمعه نکا:

مسئولان مشکلات اقتصادی مردم را مرتفع کنند

حجت الاسلام محمدباقر محمدی‌لایینی با اظهار اینکه مردم ما دوست ندارند سطح بالا و والای معنویت انقلاب را به سطح پایین مطالبات اقتصادی بکشانند، گفت: مسئولان ما باید تلاش کنند تا مشکلات اقتصادی مردم را مرتفع شود.  
کد خبر: ۳۲۸۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳ - 19January 2019

مسئولان مشکلات اقتصادی مردم را مرتفع کنندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، حجت الاسلام «محمد باقر محمدی لایینی» امام جمعه شهرستان نکا در خطبه های این هفته نماز جمعه با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار امیدواری کرد که مردم با برپایی مراسم عزاداری شایسته در ایام فاطمیه که مصادف با ایام پیروزی انقلاب است، از فضیلت آن حضرت و امامان معصوم و انقلاب اسلامی گفته شود.

حجت الاسلام محمدی لایینی به تفاوت انقلاب ایران با دیگر انقلابها پرداخت و با بیان اینکه انقلاب ما حالت تهاجمی داشت و به شکل انفعال و تدافعی نبود، افزود: انقلاب ما بر محور معنویت شکل گرفت و بر پایه روحیه شهادت طلبی و اسلام خواهی استوار بود.

وی افزود: وجود روح معنویت انقلابی باعث شده که مردم، مشکلات را تحمل می کنند چون پای معنویت و امامان و رضایت الهی در میان است.

این مسئول با اظهار اینکه مردم ما دوست ندارند سطح بالا و والای معنویت انقلاب را به سطح پایین مطالبات اقتصادی بکشانند، گفت: اینجاست که مسئولان ما باید تلاش کنند تا مشکلات اقتصادی مردم را مرتفع کنند.

امام جمعه نکا با عنوان اینکه باید کارگزاران نظام، کارآمدتر از گذشته عمل کنند تا مردم از این مشکلات اقتصادی به در آیند، اظهار کرد: بخش عمده ای از این گرانی های سرسام آور مربوط به داخل است و باید برای رفع آن تلاش مضاعف صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار