امام جمعه بروجرد:

آمریکا هر توطئه‌ای علیه انقلاب داشت با شکست روبرو شد

حجت‌الاسلام علی حسینی گفت: آمریکا تاکنون هر توطئه‌ای علیه انقلاب داشته با شکست روبرو شده است و خروج از سوریه نیز شکستی بزرگ برای آنان بود.
کد خبر: ۳۲۸۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۲ - 19January 2019

به گزارش  خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد در خطبه های نماز جمعه این هفته  این با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) و در پیشرو بودن ایام فاطمیه  اظهار داشت: علت اصلی دشمنی با حضرت فاطمه (س) و شهادت ایشان دفاع از ولایت بود.

وی گفت: مداحان و سخنرانان در این ایام باید سعی کنند ابعاد مختلف زندگی حضرت فاطمه (س) را برای مردم باز گو کنند و الگوی عملی زندگی ایشان را ترویج دهند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به نزدیک بودن ایام دهه فجر افزود: چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن می گیریم که دشمنان ما با تمامی امکانات تبلیغی سعی در کمرنگ جلوه دادن دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی دارند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به توطئه های آمریکا علیه نظام و انقلاب گفت: آمریکا تاکنون هر توطئه ای علیه انقلاب داشته با شکست روبرو شده است و خروج از سوریه نیز شکستی بزرگ برای آنان بود.

وی با بیان اینکه مدیر در جامعه اسلامی باید انقلابی و جهادی عمل کند و مدیران و مسئولانی که دغدغه انقلاب و نظام را ندارند باید کنار گذاشته شوند، بیان کرد: مردم از دولت می خواهند تا مسئولان و مدیرانی که از جنس مردم نیستند را کنار بگذارد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به پرداخت نشدن حقوق معوقه کارگران شهرداری بروجرد گفت: کارگران چند روزی تحمل داشته باشند تا مسئولان قولی که برای پرداخت چهار ماه حقوق معوقه به آنان داده بودند را عملی کنند و مسئولان شهرداری و فرمانداری و استانداری لرستان به وعده های خود در خصوص پرداخت حقوق کارگران شهرداری عمل کنند؟

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به دستگیری خبرنگار پرس تی وی در آمریکا گفت: این خانم خبرنگار مسلمان بود و برای سرکشی به خانواده اش به آمریکا رفته بود که دستگیر شد، این خبرنگار در کشوری که ادعای مهد آزادی داشت دستگیر شد.

وی در پایان گفت: نسل جوان و انقلابی ما تشنه دانستن حقایق اسلام و انقلاب هستند که وظیفه نهادهای فرهنگی و انقلابی، صدا و سیما، سخنرانان و هر کسی که به هر نحوی تریبونی در اختیار دارد، هست که در شناساندن اسلام ناب محمدی (ص) و اهداف انقلاب اسلامی به جوانان کمک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها