امام‌جمعه پلدختر:

اتحاد و توکل مردم، انقلاب اسلامی را پیروز کرد

حجت‌الاسلام احمدعلی حسین‌زاده‌آملی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی مهم‌ترین اتفاق قرن اخیر بود که با رهبری امام خمینی (ره)، اتحاد مردم و توکل بر خداوند به وقوع پیوست.
کد خبر: ۳۲۸۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۲ - 18January 2019

 به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «احمد علی حسین زاده عاملی» امام‌جمعه پلدختر در ادامه پل‌دختر به فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره کرد و اظهار داشت:  خداوند باری‌تعالی خوبی‌ها و کمالات که در عالم است را همه یکجا به پیامبر اکرم (ص) عطا فرموده و اگر دخت گرامی آن حضرت، فاطمه زهرا (س) که مظهر تمام زیبایی‌ها است نبود پیغمبر، ولایت و امامت نیز نبودند.

حسین زاده آملی با اشاره به نهضت بیداری که در منطقه  رخ داده است، گفت: مردم غزه با ایمان راسخ در برابر دشمنان ایستاده‌اند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره شعار دفاع از مظلومین فلسطین را سرلوحه امور خود قرار داده و مشکلات مردم فلسطین و غزه از دغدغه‌های ملت ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام‌ احمدعلی حسین زاده آملی با اشاره به مناسبت های بهمن ماه افزود: پیروزی انقلاب اسلامی مهم ترین اتفاق قرن اخیر بود که با رهبری امام خمینی (ره)،اتحاد مردم  و توکل بر خداوند به وقوع پیوست.

امام‌جمعه پلدختر‌ از مردم این شهر حلالیت خواست و با آنها خداحافظی کرد

امام جمعه پلدختردر پایان نماز جمعه 28 دی‌ماه 97 با اعلام خداحافظی، از همه حلالیت طلبید و افزود: خدمات خود را زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی در جای دیگری ادامه می‌دهم.

وی با تشکر از شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و آیت‌الله میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در لرستان، کاظمی نماینده مردم در مجلس، نیروی انتظامی، گروه‌ها، احزاب و مردم گفت: به دلایل برخی مسائل، ادامه حضورم در این منصب در پلدختر میسر نیست.

به گزارش دفاع پرس، حسین زاده آملی از هفتم مهرماه 97 به عنوان امام‌جمعه پل‌دختر منصوب شده بود، پیش از وی نیز حجت‌الاسلام «محمد سوری» به مدت سه سال و نیم به عنوان امام جمعه پلدختر مشغول به خدمت بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها