امام جمعه بجنورد:

مسئولان باید نسل امروز را با افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا کنند

امام جمعه بجنورد گفت: مسئولان کشور باید نسل امروز را با افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا و آنها را به آینده انقلاب اسلامی امیدوار کنند.
کد خبر: ۳۲۸۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰ - 18January 2019

مسئولان باید نسل امروز را با افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا کنندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خراسان شمالی، حجت السلام و المسلمین «ابوالقاسم یعقوبی» امام جمعه بجنورد در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته بجنورد با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) اظهار داشت: انقلاب اسلامی هدیه ای از جانب خداوند است که جوهره آن معنویت است و غربی ها توانایی درک و فهم انقلاب اسلامی را ندارند.

وی ورود قرآن به متن زندگی و قانون اساسی جمهوری اسلامی را از جمله دستاوردهای مهم انقلاب دانست و افزود: در زمان شاه تعداد کمی قاری در کشور داشتیم ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی 400 سایت تخصصی در ارتباط با مسائل قرآنی وجود دارد و قرآن کریم به 130 زبان زنده دنیا ترجمه و 60 قاری برجسته از ایران به کشورهای جهان اعزام شده است.

یعقوبی خاطرنشان کرد: از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی می توان به توسعه و پیشرفت در زمینه های دفاعی، سیاسی، علمی، صنعت و از همه مهم‌تر اقتدار در برابر کشورهای بیگانه اشاره کرد و دنیای جاهلیت مدرن بداند که انقلاب اسلامی با هیچ قدرت و انقلابی قابل مقایسه نیست.

امام جمعه بجنورد عنوان کرد: مسئولان کشور باید نسل امروز را با افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا و آن ها را به آینده انقلاب اسلامی امیدوار کنند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه گفت: حضرت فاطمه (س) همواره علی‌باور و علی‌یاور زندگی کردند و ملت ایران نیز این ویژگی حضرت فاطمه (س) را دارا هستند و تاکنون ثابت کرده اند که تا آخرین لحظه پیرو ولایت هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار