امام جمعه موقت آبادان:

دشمن در تلاش شبانه‌روزی است تا مردم را نسبت به انقلاب دلسرد کند

حجت‌الاسلام علوی‌کیا گفت: در آستانه 40 سالگی پیروزی انقلاب هستیم و دشمن در تلاش شبانه‌روزی در جبهه‌های مختلف است تا مردم را نسبت به انقلاب دلسرد کند.
کد خبر: ۳۲۸۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳ - 18January 2019

به گزارش دفاع پرس از اهواز، حجت‌الاسلام«جعفر علوی کیا» امام جمعه موقت آبادان در خطبه‌های نماز جمعه ظهر امروز آبادان اظهار داشت: در آستانه 40 سالگی پیروزی انقلاب هستیم و دشمن در تلاش شبانه‌روزی در جبهه‌های مختلف است تا مردم را نسبت به انقلاب دلسرد کند.

وی افزود: ایران اسلامی هشت سال مورد تهاجم و توطئه قرار گرفت ولی نظام جمهوری اسلامی با تمام مشکلات و توطئه‌ها، نسبت به سایر دولت‌های بزرگ، پیشرفت شگرفی داشته است و در شاخص‌های جهانی بهداشت و پیشرفت علمی و شاخص‌های مختلف نسبت به زمان قبل از انقلاب رشد چشمگیر کرده است.

علوی کیا با اشاره به اینکه تریبون نماز جمعه تریبون امر به‌ معروف و نهی از منکر است، گفت: نقد مسئولین به‌ عنوان مچ‌گیری نیست بلکه به‌منظور بیدار کردن برخی مدیران و مسئولان است که در خواب غفلت به سر می‌برند و آگاه کردن آنان نسبت به خدمت‌رسانی به مردمی که سختی‌کشیده‌اند.

وی عنوان کرد: برخی‌ تلاش کردند آثار جنگ را از چهره آبادان و خرمشهر بزدایند ولی به این امر توجه نکردند که زمینه‌های ایجاد اشتغال و کار مردم بعد از جنگ را هم فراهم کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها