سردار اشتری عنوان کرد؛

ارجاع ۴۰۰ هزار پرونده به مراکز مشاوره کلانتری‌ها

فرمانده ناجا از وجود مراکز مشاوره در سطح ۷۰۰ کلانتری خبر داد و گفت: در سال گذشته ۴۰۰ هزار پرونده به مراکز مشاوره و مددکاری کلانتری‌ها ارجاع داده شد.
کد خبر: ۳۲۸۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷ - 19January 2019

ارجاع ۴۰۰هزار پرونده به کلانتری‌هابه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در حاشیه بیست‌ویکمین گردهمایی تخصصی معاونین اجتماعی استان‌ها و پلیس‌های تخصصی در جمع خبرنگاران با اشاره به مراکز مشاوره حاضر در کلانتری‌ها اظهار داشت: در حدود ۷۰۰ کلانتری مرکز مشاوره راه‌اندازی شده است و در سال گذشته ۴۰۰ هزار پرونده‌ به این مراکز ارسال شد که بیش از ۷۰ درصد آن به صلح ختم می‌شود.

وی ادامه واد: در مراکز مشاوره و مددکاری از همیاران پلیس و پلیس افتخاری استفاده می‌شود و طبق برنامه‌ها در سال ۹۸ در اکثر کلانتری‌ها مراکز مشاوره و مددکاری راه‌اندازی خواهد شد.

فرمانده ناجا در خصوص ساخت فیلم‌هایی با موضوع فرهنگ گفت: بودجه ما در رابطه با ساخت فیلم یک بودجه محدود است و صداوسیما باید به ما کمک کند تا بتوانیم چنین کارهایی انجام دهیم.

سردار اشتری ادامه داد: باید بتوانیم آسیب‌شناسی‌هایی که داریم را تبدیل به فیلم کنیم تا در این زمینه اقدامات پیشگیرانه انجام دهیم.

وی در پایان در خصوص امنیت راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: ما مطمئن هستیم که امسال با شکوه‌تر از ۳۹ سال گذشته جشن انقلاب برگزار خواهد شد و امنیتی بالا خواهیم داشت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار