سجادی‌فر خبر داد؛

برگزاری مراسم روایتگری ویژه افسران ناجا در زاهدان

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: مراسم روایتگری ویژه افسران نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان در اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۸۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳ - 19January 2019

برگزاری مراسم روایتگری ویژه افسران ناجا در سیستان و  بلوچستان«سیدروح‌الله سجادی‌فر» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در زاهدان اظهار داشت: همه ما باید دغدغه اشاعه فرهنگ شهدا را در جامعه داشته باشیم؛ چرا که با اشاعه فرهنگ شهادت و شهدا جامعه بیمه می‌شود و جوانان در مقابل جنگ نرم به راه انداخته شده از سوی دشمنان بیمه خواهند شد.

وی گفت: جوانانی که تازه به ناجا وارد شده‌اند اولین شاخصه حضورشان معرفت به خدا، دین خدا، راه انبیاء و شهدا باشد.

این مسئول بیان داشت: همه باید بداند تمام دغدغه ما فقط منحصر به مسائل مادی دنیوی نباشد و در هر لحظه استعانت از خدای متعال و توسل به اهل بیت (ع) و شهدای والامقام جز برنامه‌هایمان باشد.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: مراسم روایتگری ویژه افسران نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان برگزار شد.

وی متذکر شد: در این مراسم، روایتگری در خصوص آشنایی با سیره شهدا با موضوع معرفت و  بصیرت‌افزایی مطرح شد و نیز در  انتها فیلم سینمایی تنگه ابوقریب به نمایش درآمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها