فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز:

برنامه‌های امیدآفرین و باشکوه در چهل سالگی انقلاب توسط بسیج برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز با بیان اینكه در ایام گرامیداشت چلهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های امیدآفرین همراه با شادی و نشاط توسط مراكز بسیج اجرا می‌شود گفت: در آستانه چهل سالگی انقلاب توطئه‌ها و خباثت‌های برآب خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۸۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷ - 19January 2019

برنامه‌های امیدآفرین و با شکوه در چهل سالگی انقلاب توسط بسیج برگزار می شودبه گزارش دفاع پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار «سیدحسین حسینی» فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) شیراز امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های چهلمین سال انقلاب اسلامی در شمال شیراز از اجرای برنامه‌های متنوع بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی توسط مراكز بسیج در شیراز خبر داد و گفت: اقشار مختلف بسیج برای گرامیداشت چهل سالگی انقلاب برنامه‌های متنوع و باشكوه‌تری را نسبت به سال‌های گذشته برگزار خواهند كرد.

وی با بیان اینكه در آستانه چهل سالگی انقلاب توطئه‌ها و خباثت‌های دشمنان بیشتر و پیچیده‌تر شده است، افزود: مردمی بودن رویکرد برنامه‌های امسال گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی است و بنا داریم با بهره‌گیری از ظرفیت مردمی بسیج در شهرک‌ها، محله‌ها و اقشار مختلف دانش‌آموزان و غیره پیشرفت‌های این این چهل سال تبیین شوند.

حسینی این نكته را یادآور شد كه امیدآفرینی، شادی و نشاط از اهداف برنامه‌های گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی توسط مراکز بسیج است.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز افزود: چهل سالگی انقلاب دوران پیری انقلاب نیست بلکه دوران سرزندگی، پختگی، نشاط و برنامه‌ریزی برای پیشرفت امور است که حاصل خون هزارن شهید، انقلاب را به چهل سالگی رسانده است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی نشئت گرفته از سوء مدیریت‌ها و عملیات روانی و رسانه‌ای دشمنان گفت: با بی‌تدبیری‌ها و کوتاهی‌ها شرایط بر مردم سخت شد که در این میان دغدغه نظام و رهبری با تشکیل جلسات اقتصادی سران سه قوه نویدبخش شرایط اقتصادی بهتری خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار