وصیتنامه شهید «کریم آخوندی»؛

پا به پای امام، مردانه بایستید/ هرگز از مبارزه خسته نشوید

در وصیت نامه شهید کریم آخوندی آمده است: امام را تنها نگذارید، جبهه را خالی نکنید و هرگز از مبارزه خسته نشوید. اگرچه به قیمت از بین رفتن همگی ما تمام شود، چرا که این نبرد، نبرد اسلام با کفر است.
کد خبر: ۳۲۸۴۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ - 20January 2019

پا به پای امام، مردانه بایستید/ هرگز از مبارزه خسته نشویدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، شهید «کریم آخوندی» متولد سال 1341 و از نیروهای سپاه پاسداران بود که در جزیره فاو در منطقه ام الرصاص در سال 64 به شهادت رسید. در ادامه وصیت نامه این شهید را می خوانید.

«بسم الله الرحمن الرحيم»

به نام الله آرام بخش دل ها و پاسدارحرمت خون شهیدان باسلام و درود بیکران به پیشگاه مقدس آقا امام زمان (عج) ونائب برحقش خمینی کبیر بت شکن زمان وامید مستضعفان جهان و با درود فراوان نثار ارواح پرفتوح شهدای اسلام از یاسروسمیه تا حسین ابن على، و از حسین تا حسینیان 7تیر و ۱۷ شهریور، شهیدان ارجمند این جنگ جنگ حق علیه باطل.

وصیتنامه بنده خدا پاسدار اسلام و سرباز امام زمان و یاور خمینی کریم آخوندی مورخه 24 اسفندماه 61 در داخل چادر قبل از شروع عملیات اصلی والفجر است. با توجه به این مسئله که داشتن وصیتنامه وظیفه شرعی هرمسلمان است بهتردیدم که من نیز چند سطری را به عنوان وصیت نامه بنویسم چون دیگر چیزی به آغاز اصلی عملیات نمانده و بیم آن می رود که دیگر فرصتی برای این کار باقی نماند. البته جای بیم نیست چرا که سعادت می خواهد کسی در راه خدا و قرآن و در میدان نبرد عاشقانه به خاک و خون بغلتد. به هرحال برای روشن شدن وضعیت خودم و برای بازماندگانم بعد از این که اگر خدا خواست و این بنده حقیر را لایق دانست و در اینجا یعنی جبهه نبرد حق به آرزویم که همانا شهادت می باشد رسیدم چه بکنند.

وصیت اول من به کلیه دوستان و همرزمانم درسپاه و بسیج می باشد، برادران مبادا فکر این که جبهه را رها کنید به سرتان بیافتد مبادا یک وقت خدای ناکرده ازجنگ خسته شوید پا به پای امام تا آنجا که امام مردانه ایستاده و خواهد ایستاد شما نیز بایستید که در غیر این صورت جواب خدا را نمی توانید بدهید جبهه را تقویت کنید که آبروی اسلام بستگی به جانبازی و از خودگذشتگی شما دارد.

دوم خطاب من به این امت قهرمان می باشد ولی من خیلی کوچکتر از آنم که به این ملت خطابی داشته باشم ملتی که تمامی هستی خویش وجوان های خود را در طبق اخلاص نهاد و به خدا هدیه می کنند. این امت قهرمان بجنگید و باور کنید که شما نزد پیغمبر خدا رو سفید خواهید بود چرا که فرزند پیغمبر را یاری نموده اید چرا که اسلام را یاری داده اید و حال خطابم به دشمنان اسلام و این انقلاب به هرصورتی که هستند از شیطان بزرگ گرفته تا صدام ملعون و حکام مرتجع منطقه و گروه های وابسته به امریکا، از مفسدین گرفته تا محتكرین و تروریست های اقتصادی که بدترین و شدیدترین ضربه را بر پیکر اسلام و روح مبارز این ملت قهرمان وارد می کنند، ای دشمنان این را من نمی گویم بلکه قرآن نوید می دهد و رسول خدا فرموده و ولی فقیه می فرماید دشمن اسلام نابود خواهد شد.

حال سخنی کوتاه با خانواده ام، با اقوامم و آشنایان نزديک. برادر عزیزم، بعد از خدا امیدم به توست تا آنجایی که می توانی در راه خدا مبارزه کن و تا آنجا که می توانی دیگران را به این راه دعوت کن. برادر عزیز تو به من نزديک تر از هر کس هستی و می دانی چرا من این راه را انتخاب کردم پس تو هم می توانی در راه اسلام خدمت کنی. ولایت فقیه را در جامعه تبلیغ کن که راه من نیز این بود. آنهایی که نمی خواهند باور کنند این انقلاب اسلامی است و رهبری آن الهام از امام زمان (عج) دارد نه در تشییع جنازه من شرکت کنند و نه در مراسم ختم من. حتی نمی خواهد که تأسف بخورند که تأسف به حال خویش بخورند که مادیات آنها را غرق خواهد ساخت. مواظب مادرمان باش و تنها خواهر کوچکمان را نیز طوری تربیت کن که رهروی زینب (س) شود. تو نیز مادرم در سوگ از دست دادن من هرگز شیون نکن که دشمن شاد می گردد هرچند که این شادی دشمن نیز زودگذر است. تنها و تنها به فاطمه زهرا و مصیبت هایی که کشید فکر کن و به خاطر او اشک بریز. خواهرانم زینب وار صبر کنید و فرزندان خود را طوری تربیت کنید که فردا به درد جامعه اسلامی ما بخورند و در آخر تو ای همسر مهربانم، نمی دانم با چه ایثاری و با چه فداکاری و به چه امیدی خودت را راضی نمودی که با يک پاسدار که از دارایی دنیا فقط يک دست لباس و يک اسلحه داشت ازدواج کنی، با وجود دیدن این همه همسران شهدا باز به خود اجازه دادی و با من ازدواج نمودی. من به تو مدیونم و تا ابد مدیون خواهم ماند و از تو می خواهم که مرا حلال کنی و اگر خدا فرصتی به من دهد و من آن طورکه آرزو دارم در ردیف شهدا قرار گیرم شفاعت ترا قبول خواهی کرد. این که بعد از من چه خواهی کرد اختیار با خودت است ولی اگر فرزندی ازما جا ماند او را چنان تربیت کن که حتما یک پاسدار انقلاب بشود حال چه دختر و چه پسر فرقی نمی کند انقلاب احتیاج به پاسداری دارد و بازهم در آخرمی گویم که امام را تنها نگذارید، جبهه را خالی نکنید و هرگز از مبارزه خسته نشوید. اگرچه به قیمت از بین رفتن همگی مان شود چرا که این نبرد، نبرد اسلام با کفر است، نبرد حق علیه باطل است و نبرد نور با ظلمت است.

به امید از بین رفتن کفر و باطل و ظلمت و روی کار آمدن حکومت اسلامی و جهانی مستضعفان. حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و به امید زیارت کربلا و آزادی قدس عزیز.

والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته. خدایا! خدایا! تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار از عمر ما بکاه و برعمراو بیفزای. مرگ برجهان ضد اسلام و سرمایه داری شرق و غرب.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها