طی پیامی؛

سردار کارگر درگذشت سردار فضائلی را تسلیت گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس طی پیامی در گذشت سردار سرتیپ پاسدار دکتر احمد فضائلی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۲۸۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸ - 19January 2019

سردار کارگر درگذشت سردار فضائلی را تسلیت گفتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس طی پیامی درگذشت سردار سرتیپ پاسدار دکتر احمد فضائلی را تسلیت گفت.

متن پیام  به شرح ذیل است:

"انا لله و انا الیه راجعون"

خانواده محترم مرحوم سردار سرتیپ پاسدار دکتر احمد فضائلی

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) و اهداء سلام

با احترام، خبر درگذشت مرحوم سردار سرتیپ پاسدار دکتر احمد فضائلی، معاون پژوهشی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و عضو شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

سلام و درود خداوند بر آن ایثارگر، مجاهد و اندیشمند فرهیخته که در دوران انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و سپس در دوران هشت سال دفاع مقدس، دوشادوش رزمندگان اسلام در نبرد با متجاوزین بعثی به افتخار جانبازی نائل آمد و پس از آن در مسئولیت‌های خطیر و ارزشمند هدایت آموزش نظامی و تخصصی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ریاست دانشگاه جامع امام حسین(علیه السلام) و عضو شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تلاش و خدمت نمود و در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) به یاران شهیدش پیوست.

اینجانب ضمن ابراز تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم و معزّز آن جانباز سرافراز اسلام، از خداوند متعال، غفران و رحمت واسعه الهی و همنشینی با همرزمان شهیدش برای آن مرحوم و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان گرانقدر را مسألت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار