لاریجانی در نطق پیش از دستور؛

رفتار آمریکا نسبت به خبرنگار presstv نمونه سیاست‎ورزی دروغین آنهاست/ کمیسیون عمران علت سقوط بوئینگ ۷۰۷ را بررسی کند

علی لاریجانی در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس کمیسیون عمران را مکلف به بررسی زوایای حادثه سقوط هواپیمای بوئینگ 707 ارتش کرد.
کد خبر: ۳۲۸۴۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵ - 20January 2019

کمیسیون عمران مجلس مکلف به بررسی زوایای حادثه سقوط هواپیمای بوئینگ 707 ارتش شدبه گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی امروز (یکشنبه 30 دی ماه) مجلس شورای اسلامی با توجه به فرا رسیدن ایام فاطمیه، این ایام را به تمام شیعیان جهان تسلیت گفت و اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) از زنان بلندمقداری است که در تاریخ بشریت نظیر نداشته و به قول شیعه و سنی آیه تطهیر برای پنج تنی نازل شد که حضرت زهرا (س) نیز جزو آنان بود.

وی با اشاره به سقوط هواپیمای بوئینگ 707 ارتش و ضمن تسلیت به خانواده‌های جانباختگان این حادثه، اظهار داشت: این حادثه بسیار دردناک و غم انگیز بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی کمیسیون عمران را به بررسی زوایای و جستجوی علت این حادثه مکلف کرد و افزود: لازم است کمیسیون عمران مجلس به طور جدی این امر را مورد رسیدگی و بررسی قرار دهد و گزارش آن را به مجلس ارائه کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با توجه به این نکته که مکتب فاطمی بزرگترین درس اخلاق است، گفت: صبر و شکیبایی و تحمل سختی ها در زندگی ایشان، برای پیروان اهل بیت (ع) به الگوی مهم و بزرگی تبدیل شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود به خصومت‌های آمریکایی‌ها در مقابل امت اسلامی اشاره و رفتار ناشایست و غیرقانونی دولتمردان این کشور با خبرنگار مسلمان شبکه پرس تی وی را مصداق خباثت‎های غربی‌ها عنوان کرد و گفت: رفتار رژیم آمریکا و برخورد غیرقانونی با این خبرنگار، نشانگر آن است که آمریکا حقوق بشر را برای دیگران توصیه می‌کند در حالی که خود همانند قرون وسطی رفتار و عمل می‌کند.

این نماینده خانه ملت تصریح کرد: اگر حوادث بسیار ضعیف‎تر از آنچه در آمریکا نسبت به این خبرنگار یا در فرانسه در جریان تظاهرات رخ داده بود، در ایران رخ می داد، غربی‌ها با قدرت هرچه تمام تر ایران را محکوم به نادیده گرفتن قوانین حقوق بشری  می‎کردند.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها