فرمانده سپاه خراسان جنوبی خبر داد؛

خدمت‌رسانی تیپ انصارالرضا (ع) در زمینه‌های امنیتی و محرومیت‌زدایی

سردار «علی قاسمی» با اشاره به خدمات تیپ انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بعد از هشت سال دفاع مقدس در حوزه‌های مختلف، گفت: این خدمات در رمینه‌های امنیتی، مردم‌یاری، محرومیت‌زدایی و رسیدگی به محرومان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی بوده است.
کد خبر: ۳۲۸۵۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ - 20January 2019

تیپ انصارالرضا(ع) در حوزه های امنیتی، مردم یاری، محرومیت زدایی و رسیدگی به محرومان خدمت رسانی کرده است/// گفتند تیتر بزنید نه لید!!// تیتر کوتاه و خبری لحاظ شود///به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، سردار «علی قاسمی» فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، امروز (یک‌شنبه) در مراسم تودیع و معارفه فرمانده تیپ مردم‌پایه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، اظهار داشت: بعد از دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف کویر سیستان و بلوچستان و شمال‌شرق خراسان بزرگ دائم در مرز‌ها حضور داشته‌ایم و شهدای گران‌قدری در این سال‌ها تقدیم شده است.

وی با اشاره به این‌که شهید «ناصر ظریف» و شهید «دشتی» جانشین این تیپ بوده‌اند که تاکنون شهید شده‌اند، افزود: چند فرمانده گردان و نیروهای زیاد دیگری نیز در عرصه امنیت، مبارزه با اشرار و ضدانقلاب که در جای جای این مناطق حضور داشته‌اند، شهید شده‌اند.

دغدغه بدخواهان سپاه به‌خاطر حضور رزمندگان در صحنه‌های مختلف است

قاسمی با بیان این‌که سپاه پاسداران نهادی جوشیده از متن انقلاب و همراه انقلاب بوده و امروز باید موانع را رفع و از مردم و کشور دفاع کند، گفت: قدرت نرم ما متعلق به انقلاب اسلامی است و هرچه با روحانیت، شهدا و یاران انقلاب منسجم و متحد باشیم، بهتر و شایسته‌تر می‌توانیم به حفظ و حراست از انقلاب اسلامی بپردازیم.

وی قدرت سخت سپاه را مربوط به حضور مردم در عرصه‌های دفاعی دانست و یادآور شد: بسیج است که در همه عرصه‌ها حضور دارد و این ظرفیت را سپاه ایجاد کرده است که در همه عرصه‌ها تلاش کرده‌ایم در ظرف بسیج جا بدهیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به این‌که دغدغه بدخواهان نسبت به سپاه به‌خاطر حضور رزمندگان در صحنه‌های مختلف است، متذکر شد: خوشبختانه هماهنگی و همراهی بین سایر نیرو‌های مسلح با فرماندهان سپاه در استان وجود دارد.

قاسمی اضافه کرد: همراهی نیرو‌های مسلح در همه مناسبت‌ها تداوم دارد و کنگره شهدای استان خراسان جنوبی هم با حضور و همراهی همه نیرو‌های مسلح در استان برگزار شده است.

خدمت‌رسانی تیپ انصارالرضا (ع) در زمینه‌های امنیتی و محرومیت‌زدایی

وی در ادامه با اشاره به خدمات تیپ انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بعد از هشت سال دفاع مقدس در حوزه‌های مختلف، گفت: این خدمات در رمینه‌های امنیتی، مردم‌یاری، محرومیت‌زدایی و رسیدگی به محرومان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی بوده است و نیرو‌های این یگان، تمام ریگ‌های جنوب «نهبندان» و شرق کرمان را طی کرده‌اند و همه پاسداران و فرماندهان جدیدی که داریم توجیه هستند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تیپ انصارالرضا (ع) یکی از موفق‌ترین تیپ‌ها بوده است و جزو یگان‌هایی بوده‌ایم که تسلط خوبی بر زمین و منطقه داشته‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها