رئیس بنیاد شهید دشتی عنوان کرد؛

مدارس شاهد بهترین مسیر انتقال «فرهنگ ایثار و شهادت»

رئیس بنیاد شهید شهرستان دشتی گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت دانش آموزان، مدارس شاهد، بهترین مسیر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه است.
کد خبر: ۳۲۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸ - 20January 2019

مدارس شاهد، بهترین مسیر انتقال «فرهنگ ایثار و شهادت»به گزارش دفاع پرس از بوشهر، «علی‌ اکبری» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتی در نشست ستاد ایثار و شهادت اظهار داشت: خانواده‌های شاهد و ایثارگران حق بزرگی در نظام اسلامی دارند و لذا باید زمینه رشد و ارتقای تحصیلی و علمی فرزندان شاهد و ایثارگر فراهم شود.

این مسئول با بیان این مطلب که یکی از اهداف مهم معلمان در مدارس شاهد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت دانش آموزان مدارس شاهد، بهترین مسیر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتی ادامه داد: فرزندان شهدا و ایثارگران امروز مسئولیت خطیری بر دوش دارند و با هوشیاری و حضور در صحنه راه پدران خود را ادامه دهند.

وی در خصوص رفع مشکلات آموزشی دانش آموزان شاهد و ایثارگر، متذکر شد: در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان باید کوشش و تلاش بیشتری انجام گیرد و باید طرح‌هایی را که در پیشرفت تحصیلی و رقابت بین دانش آموزان نقش مؤثری دارد، به اجرا درآورد تا رشد تحصیلی دانش آموزان بهبود یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها