رئیس عقیدتی سیاسی پلیس امنیت عمومی مازندران:

بدحجابی باعث سست شدن بنیان خانواده‌ها می‌شود

رئیس عقیدتی سیاسی پلیس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی مازندران گفت: یکی از آثار آشکار و پنهان بدحجابی باعث سست شدن بنیان خانواده‌ها و کمرنگ شدن ارزش‌ها و عقاید و مخدوش شدن هویت‌ها در اجتماع است.
کد خبر: ۳۲۸۵۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷ - 20January 2019

مشارکت عمومی زنان در عرصه های مختلف باعث محکم تر شدن ارکان حکومت ها می شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، حجت‌الاسلام «سید اسمعیل حسینی مازندرانی» رئیس عقیدتی سیاسی پلیس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی استان مازندران امروز به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در جمع کارکنان انتظامی استان با بیان اینکه هرگونه اختلال در نظم و امنیت اجتماعی باعث تضعیف احترام متقابل و هویت اجتماعی می‌شود، اظهار داشت: بدحجابی هم می‌تواند باعث انواع مختلف از اختلالات در اجتماع شده و یکی از آثار آشکار و پنهان آن سست شدن بنیان خانواده‌ها و کمرنگ شدن ارزش‌ها و عقاید و مخدوش شدن هویتها در اجتماع است.

حسینی مازندرانی گفت: نیروی انتظامی آخرین مرحله ورود در مسیر برخورد با ناهنجاری جامعه مثل بدحجابی است در حالی که برخی کوتاهی‌ها، موجب شده که نیروی انتظامی در این مرحله پیشگام شود تا بتواند خانواده، جوانان و جامعه را از این آسیب پرخطر در جامعه حفظ کند.

وی افزود: بنا به گواهی متون تاریخی، در اکثر قریب به اتفاق ملت ها و آیین های جهان، حجاب در بین زنان معمول بوده است، هر چند در طول تاریخ فراز و نشیب های زیادی را طی کرده و گاهی با اعمال سلیقه حاکمان، تشدید یا تخفیف یافته است، ولی هیچگاه به طور کامل از بین نرفته است.

رئیس عقیدتی سیاسی پلیس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی استان مازندران افزود: یکی از عوامل بزرگی که بشریت از روز ازل تاکنون گریبان‌گیر و گرفتار آثار و عواقب آن و همچنین منشاء بسیاری از جرایم و عقب ماندگی‌ها، سرخوردگی‌ها و انحطاط ملل بوده، فساد، انحرافات و آسیب‌های اجتماعی است و یکی از عناصر مهم در اجتماع، زن است که با داشتن مسئولیت‌های متعدد، نقش حیاتی و سرنوشت سازی را در چارچوب خانه و روابط اجتماعی ایفا می کند.

وی تاکید کرد: از این جهت خطر افتادن ارزش‌های او به خطر افتادن خانواده و سست شدن نوع پیوندها در جامعه و در نتیجه شرایط برای بروز ناهنجاری ها، کجروی ها و کمرنگ شدن امنیت فردی و اجتماعی می شود.

حسینی مازندرانی افزود: شرکت گسترده زنان در پیروزی انقلاب و حضور در انتخاب های متعدد فرصت ایفای نقش سازنده آنان را ایجاد کرده و مشارکت عمومی زنان در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و علمی می‌تواند باعث محکم تر شدن ارکان هر حکومتی شود.

رئیس عقیدتی سیاسی پلیس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی استان مازندران در بخش دیگری از سخنان خود حجاب و عفاف را سنگر اول و آخر زن دانست و گفت: پوشش و عفاف امری فطری است و توجیه عقلی و منطقی دارد، در واقع عفاف و حجاب یکی از محورهای قرآنی است که همواره مورد هجوم دشمنان واقعی حقیقت ها واقع شده است.
 
وی متذکر شد: استعمارگران کهنه و نو همگی فساد و انحراف مردم مخصوصا جوانان و نوجوانان را بهترین و آسانترین وسیله رسیدن به اهداف خود می‌دانند، آنها خوب می دانند اگر مغز یک جامعه را از کار انداختند دیگر هیچ حرکت و عملی از پیکره آن حادث نمی شود و ریشه بسیاری از انحرافات دینی و اخلاقی جامعه را در لابه لای افکار و عقاید آنان باید جستجو کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها