فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه:

اجازه نمی‌دهیم دشمن کوچک‌ترین تعرضی به نظام و انقلاب اسلامی داشته باشد

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه گفت: باید کارها و سکنات دشمن را کاملا رصد کنیم و اجازه ندهیم کوچکترین تعرضی به نظام و انقلاب اسلامی داشته باشد.
کد خبر: ۳۲۸۵۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ - 20January 2019

اجازه نمی دهیم دشمن کوچک ترین تعرضی به این نظام و انقلاب داشته باشدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، سردار «مجیدرضا حسن زاده» فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده تیپ انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، اظهار داشت: اگر ما به هشت سال دفاع مقدس افتخار می کنیم بخاطر این بوده  که کارها خالص و مخلص برای خدا بوده است.

وی افزود: این خلوص نیت ها بود که آن عظمت ها بوجود آمد و اینکه در دنیا این عزت ها را برای ما رقم زد چون کارها برای رضای خدا بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه بیان داشت: در آن دوران صحنه‌های سخت و دشواری بود که امروز وقتی آن حماسه ها را بیان می‌کنیم بیشتر متوجه صحنه های دلدادگی و اقدامات «احدی الحسنیین» رزمندگان می‌شویم.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه عملیات «کربلای 5» و عبور از «نهرخین» و آن همه موانع انسان را متحیر می کند، عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس امدادهای غیبی ائمه معصومین و ذکرهای ناب به رزمندگان کمک می کرد.

این مسئول اضافه کرد: تا روزی که این‌ها را داشته باشیم همیشه در اوج عزتیم و بدانید بر این افتخارات قطعا افزوده خواهد شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه با تاکید بر اینکه این ایمان و اعتقاد بوده است که جمهوری اسلامی ایران را به این اقتدار نظامی رسانده، یادآور شد: در حوزه های جنگ نرم و جنگ اقتصادی دشمن بسیار کار می کند.

حسن‌زاده متذکر شد: ماموریت شمال شرق تیزبینی رهبری بود که با شناختی که از منطقه و اشرافیتی که داشتند آن را ابلاغ فرمودند تا بتوانیم در هرجا تهدیدی باشد خنثی کنیم.

وی با اشاره به اینکه در اوایل سال 95 قرارگاه شهید «قاجاریان» در خراسان رضوی و قرارگاه شهید «ناصری» در ابتدای سال 96 در خراسان جنوبی شکل گرفت، بیان داشت: اِشرافیت اطلاعاتی با تهدیداتی که متصور است از ماموریت هایی بود که از ابتدا دنبال می کردیم.

این مسئول اضافه کرد: اشرافیت اطلاعاتی از جمله اهدافی است که در آن باید کارها و سکنات دشمن را کاملا رصد کنیم و اجازه ندهیم کوچک ترین تعرضی به این نظام و انقلاب داشته باشد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه با اشاره به اینکه باید آمادگی‌‌ها را حفظ کنیم، گفت: مردم یاری و محرومیت‌زدایی از دیگر نکاتی است که باید پیگری کنیم.

حسن‌زاده اضافه کرد: با همت قرارگاه شهید ناصری در سال 98 باید اقدامات ارزشمند زیرساختی موثر در امر اشتغال انجام شود و مهمتر از این‌ها بحث‌های فرهنگی و عملیات روانی است.

این مسئول تصریح کرد: دشمن به جد کارهای فکری انجام می‌دهد و تفکرات ضد دینی و اسلامی را ترویج می‌کنند که لازم است همه اقدامات مردم یاری، پیوست فرهنگی داشته باد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه خاطرنشان کرد: هرجا انسجام به وجود بیاید کارهای موثری می شود انجام داد و امیدواریم در سال آتی بهتر و جدی‌تر اهدافمان را دنبال کنیم چرا که وظیفه ذاتی ما برقراری امنیت است که پایه و اساس هرکار و هر موفقیتی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها