امام جمعه شهر بردخون عنوان کرد؛

حضرت زهرا (س) اولین مدافع ولایت

«سید حسین رکنی حسینی» گفت: جوانان دیروز در سایه بزرگان دین، درس آزادی را از اهل بیت و شهدای کربلا آموختند چرا که حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان اولین مدافع ولایت و دین نقش آفرینی کردند.
کد خبر: ۳۲۸۵۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱ - 20January 2019

حضرت فاطمه زهرا (س) اولین مدافع ولایتبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت الاسلام «سیدحسین رکنی حسینی» امام جمعه شهر بردخون امروز در دیدار اعضای ستاد برگزاری یادواره سردار شهید یوسف بردستانی اظهار داشت: رشادت‌های رزمندگان اسلام با تأسی از مکتب اهل بیت (س) صورت گرفت، زیرا آنان با الهام از این بزرگان آبرو گرفتند.

امام جمعه بردخون افزود: جوانان دیروز (شهدا) در سایه بزرگان دین، درس آزادی را از اهل بیت و شهدای کربلا آموختند چرا که حضرت فاطمه زهرا (س) اولین مدافع ولایت و دین نقش آفرینی کردند.

وی شهدا را شاگردان مکتب اهل بیت (ع) دانست و گفت: اجرای مراسم شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره آنان نشان از ماندگاری و جاودانگی نهضت عاشورا و مسیر شهادت و ایثارگری است.

رکنی‌حسینی ابراز داشت: شهید بردستانی قبل از شهادت شخصیتی کامل در بین مردم داشت.

امام جمعه بردخون روحیه تعصب و غیرت شهید را ستود و افزود: سردار شهید بردستانی با روحیه‌ای ایثارگرانه همواره در مسیر ولایت گام برمی‌داشت و با فروتنی، بزرگان را تکریم می‌کرد و این ویژگی سال‌ها پس از شهادت وی در بین مردم ماندگار شده است.

وی از مردم خواست در آیین گرامیداشت شهید به صورت پرشور حضور پیدا کنند زیرا یاد و نام شهیدان تا همیشه تاریخ در دل‌ها می‌ماند و عزت و شرف ما مدیون ایثار شهیدان است.

در این دیدار که فرزند شهید نیز حضور داشت، اعضای ستاد گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای برگزاری یادواره شهید بردستانی ارائه کردند.

آیین گرامیداشت عملیات کربلای 5 و سی و دومین سالگرد شهادت سردار شهید یوسف بردستانی همراه با خاطره‌گویی جمعی از همرزمان شهید ساعت 19 روز چهارشنبه سوم بهمن در کانون فرهنگی تربیتی شهید نامدار بردخون برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها