سردار مهدوی‌‌نژاد:

دشمنان ایران پیوسته در حال شکست هستند

جانشین معاونت بازرسی سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی پیوسته در حال شکست هستند و نمی‌توانند درست گام بردارند، گفت: خداوند بر همه ما منت گذاشته که در مسیر جبهه حق قرار بگیریم و از خداوند می‌خواهیم توفیق دهد گام‌های اثرگذاری برداریم.
کد خبر: ۳۲۸۵۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸ - 20January 2019

دشمنان ما پیوسته در حال شکست هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، سردار «مهدی مهدوی‌نژاد» جانشین معاونت بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در جلسه تودیع و معارفه فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، اظهار داشت: امیدواریم افرادی که معرفی می‌شوند بتوانند گام های فرماندهان قبلی را مستحکم‌تر بردارند.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما باید بر این باشد که هرچه بر عمر انقلاب افزوده می‌شود گام‌های موثرتری برداشته شود، عنوان کرد: رهبر انقلاب در همه این سال‌ها تلاش کرده‌اند تا بتوانند راه امام (ره) را ادامه دهند.

جانشین معاونت بازرسی سپاه پاسداران یادآور شد: در زمان رسول اکرم و همچنین از صدر اسلام می‌بینیم که اسلام برای ما پیشرفت‌هایی به ارمغان می آورد، اما بعد از رحلت رسول اکرم، ائمه را یکی پس از دیگری ازبین می‌روند.

مهدوی‌نژاد اضافه کرد: تمام دشمان تلاش کردند که بگویند ائمه نمی توانند این مسیر را طی کنند، اما بعد از یک هزار و 400 سال خداوند امام خمینی (ره) را برای ما فرستاد که این مسیر را ادامه دهد.

وی با اشاره به اینکه بعد از 10 سال حضور امام (ره) حضرت آیت‌الله خامنه‌ای این راه را ادامه می‌دهد، گفت: هر کسی در هر جایی که قرار می‌گیرد تمام تلاشش در این راستا باشد که در حال پیشروی و رشد باشیم.

جانشین معاونت بازرسی سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمنان ما پیوسته در حال شکست هستند و نمی‌توانند درست گام بردارند، خاطرنشان کرد: امروز خداوند بر همه ما منت گذاشته که در مسیر جبهه حق قرار بگیریم و از خداوند می‌خواهیم توفیق دهد گام‌های اثرگذاری برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار