برگزاری آیین اختتامیه دومین سوگواره اربعین و رسانه در ایلام

آیین اختتامیه دومین سوگواره منطقه‌ای اربعین و رسانه با تجلیل از برگزیدگان در سالن مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی استان ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۸۵۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ - 20January 2019

برگزاری آیین اختتامیه دومین سوگواره اربعین و رسانهبه گزارش دفاع پرس از ایلام، «عبدالحمید کرمی» رئیس خانه مطبوعات استان ایلام در آیین اختتامیه دومین سوگواره منطقه‌ای اربعین و رسانه، اظهار داشت: اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام در این چند سال گذشته در ایام اربعین حسینی در معرفی این استان مظلوم و اطلاع رسانی این ایام زحمات زیادی کشیدند.

وی با بیان اینکه استان ایلام این افتخار بزرگ را دارد که به‌عنوان اصلی‌ترین میزبان زوار عتبات عالیات در کشور است، افزود: در دو سال گذشته اصحاب رسانه استان تصمیم گرفتند که یک پیوست فرهنگی به این رویداد بزرگ در استان و کشور الحاق کنند و بر این اساس سوگواره اربعین و رسانه برگزار می‌شود.

رئیس خانه مطبوعات استان ایلام، عنوان کرد: فراخوان این سوگواره از مهرماه سال جاری در سطح استان‌های ایلام، خوزستان و کرمانشاه اعلام شد و مراسم اختتامیه آن نیز هممان در ایام فاطمیه اول برگزار شد و در تلاش هستیم که دبیرخانه دائمی این سوگواره در استان ایلام راه‌اندازی شود.

وی خاطرنشان کرد: تلاش داشته‌ایم که در رسانه‌های استان هم ادای دینی به بحث اربعین حسینی داشته باشیم، در بحث اربعین از همه افرادی که در برگزاری این سوگواره ما را یاری کردند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار