کمرروستا خبر داد؛

ارائه ۴۳ هزار خدمت جهادی در سراسر کشور

مسئول دبیر خانه هماهنگی تشکل‌های جهادی کمیته امداد با بیان اینکه امسال بیش از ۴۳ هزار خدمت جهادی در سراسر کشور انجام شده است، گفت: همه این خدمات به برکت نگاه گروه‌های جهادی است که در دور افتاده‌ترین نقاط کشور هم حضور داشتند.
کد خبر: ۳۲۸۶۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ - 20January 2019

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، وحید کمرروستا مسئول دبیر خانه هماهنگی تشکل‌های جهادی کمیته امداد امام خمینی (ره) در اولین گردهمایی و تجلیل از تشکل‌های جهادی و مردمی همکار کمیته امداد خمینی (ره) با بیان اینکه امروز کمیته امداد به عنوان محور فعالیت گروه‌های جهادی است، اظهار داشت: امسال ۳۰۰ گروه جهادی با محوریت کمیته امداد در مناطق کشور فعالیت کردند.

وی با بیان اینکه امسال بیش از ۴۳ هزار خدمت جهادی در سراسر کشور انجام شده است، گفت: همه این خدمات به برکت نگاه گروه‌های جهادی است که در دور افتاده‌ترین نقاط کشور هم حضور داشتند.

کمر روستا با بیان اینکه حمایت از گروه‌های جهادی بدون نگاه جناحی بوده است، گفت: گروه‌های جهادی با نگاه‌های گوناگون با کمیته امداد همکاری می‌کنند و ۳۵ نقطه در کشور به عنوان پایلوت ارائه خدمات انتخاب شد.

مسئول دبیرخانه هماهنگی تشکل‌های جهادی کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه نگاه ما استفاده از همه ظرفیت‌ها است، خاطرنشان کرد: امروز دفاتر استان‌ها مکانی برای حضور گروه‌های جهادی است و باید از همه ظرفیت‌ها برای رفع محرومیت استفاده کنیم.

کمر روستا با بیان اینکه یکی از اهداف ما حمایت گروه‌های جهادی از مددجویان کمیته امداد است، گفت: در سال ۹۷، ۴۳ هزار خانوار کمیته امداد تحت حمایت گروه‌های جهادی قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین خدمات در حوزه درمانی، عمرانی و فرهنگی است، گفت: با تلاش گروه‌های جهادی خدمات ارزنده‌ای به مردم مناطق محروم ارائه شد که ۱۷ هزار مورد آن در حوزه درمان بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار