استاندار ایلام:

عملکردهای عالی در ارزیابی‌ها دیده نمی‌شوند

«قاسم سلیمانی‌دشتکی» با بیان این‌که متأسفانه برخی از مدیران آن‌گونه که کار کرده‌اند، اطلاع‌رسانی نمی‌کنند، گفت: نتیجه‌ چنین رویکردی این است که در برخی موارد عملکرد بسیار عالی داشتیم، اما در ارزیابی‌ها این عملکرد‌ها دیده نمی‌شوند.
کد خبر: ۳۲۸۶۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱ - 20January 2019

رسانه‌ها در اربعین سنگ تمام گذاشتندبه گزارش دفاع پرس از ایلام، «قاسم سلیمانی‌دشتکی» استاندار ایلام، در مراسم اختتامیه‌ی دومین سوگواره «اربعین در آیینه رسانه»، اظهار داشت: رسانه‌های استان ایلام در اربعین سنگ تمام گذاشتند و در دیگر زمینه‌ها نیز در ارائه به موقع اطلاعات تلاش قابل تقدیری دارند.

وی با بیان این‌که متأسفانه برخی از مدیران آن‌گونه که کار کرده‌اند، اطلاع‌رسانی نمی‌کنند، تصریح کرد: نتیجه‌ چنین رویکردی این است که در برخی موارد عملکرد بسیار عالی داشتیم، اما در ارزیابی‌ها این عملکرد‌ها دیده نمی‌شوند.

استاندار ایلام گفت: اعتبارات ارزی خوبی در زمینه میادین مشترک نفتی و پتروشیمی «دهلران» جذب شده است و لازم است تا همه مدیران و روابط‌عمومی‌ها در ارتباط گرقتن با رسانه‌ها به درستی عملکرد خود را برای جامعه تبیین کنند که برای رسیدن به این هدف دستگاه‌ها، لازم است که از مجموعه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی قوی و قدرتمندی برخوردار باشند.

سلیمانی‌دشتکی گفت: برخی گزارشات از جمله اینکه «استان ایلام از لحاظ هزینه خانوار جزو پنج استان اول کشور است» و «در زمینه کسب و کار نیز جزو سه استان ضعیف کشور است»، غیرکارشناسی هستند و مشکل این‌گونه آمار‌ها و گزارش‌ها، رسانه‌ها نیستند، بلکه مشکل از نحوه گزارش‌دهی دستگاه‌های اجرایی است.

وی با اشاره تلاش برخی دستگاه‌ها برای بیان عملکرد در قالب بازدید خبرنگاران، تاکید کرد: این بازدید‌ها هم باید برنامه‌ریزی شده و دقیق و با حضور همه اصحاب رسانه باشند.

سلیمانی دشتکی در ادامه به دستاورد‌های ۴۰ سالگی نظام پرداخت و گفت: در ۴۰ سالگی نظام هستیم و همه باید گفتار و کردار و عملکرد با وحدت و برادری و همبستگی بیشتر پخته‌تر از گذشته عمل کنیم.

وی ادامه داد: رسانه‌ها در این ایام به دستاورد‌های نظام و انقلاب بپردازند و نقش خطیر خود را همچون گذشته به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها