فرماندار اردبیل:

پروژه‌هایی با ارزش هزار میلیارد تومان در اردبیل افتتاح می‌شوند

«جواد زنجانی» گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، پروژه‌های عمرانی و اقتصادی به ارزش هزار میلیارد تومان در شهرستان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۳۲۸۶۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲ - 20January 2019

پروژه‌های اردبیل در دهه فجر با ۱۰۰۰ میلیارد تومان ارزش افتتاح می‌شود

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، «جواد زنجانی» ظهر امروز (یک‌شنبه) در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار داشت: همزمان با دهه مبارک فجر، پروژه‌هایی در شهرستان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد که ارزش این پروژه‌ها هزار میلیارد تومان است.

وی بیان کرد: دهه مبارک فجر فرصتی برای دستاورد‌های انقلاب اسلامی است و در این حوزه در شهرستان اردبیل اقدامات قابل توجهی انجام گرفته است که این اقدمات از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی می‌شوند.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: همزمان با دهه مبارک فجر، پروژه‌های عمرانی اقتصادی در شهرستان اردبیل راه‌اندازی می‌شود و شاهد افتتاح کارخانه‌هایی در اردبیل خواهیم بود که نقش اساسی در پویایی اقتصاد منطقه دارند.

زنجانی تصریح کرد: بخشی از پروژه‌های بخش خصوصی در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسند که ارزش این پروژه‌ها ۶۰۰ میلیون تومان است و برای بیش از ۱۰۰ نفر اشتغال‌زایی ایجاد می‌کند.

وی اظهار کرد: همزمان با این ایام، گازرسانی به چندین روستای اردبیل به اتمام می‌رسد و ۱۰۰ روستا از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند و ۱۲ روستای شهرستان اردبیل نیز از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد که مراسم افتتاح گازرسانی نیز با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

زنجانی بیان کرد: انقلاب اسلامی در آستانه ۴۰ سالگی قرار دارد و در این مدت خدمات ارزنده‌ای انجام یافته که باید تبیین شوند تا مردم از عملکرد‌های انجام یافته آگاه شوند.

وی تصریح کرد: دشمنان و استکبار جهانی چشم دیدن پیروزی مملکت اسلامی ایران را ندارند که در سایه خون پاک شهدا، نقشه‌های دشمنان به یأس تبدیل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار