یکتا:

امروز افراد گروه‌های جهادی همچون خرازی، باکری و‌ همت هستند/ لزوم تشکیل گروه‌های جهادی دائم، مستمر و تخصصی

رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه جنگ اجتماعی که دشمن امروز بر علیه ما شروع کرده است، افزود: امروز کمیته امداد می‌تواند با فرماندهی، زیرساخت و توانمندسازی گروه‌های جهادی با این جنگ مقابله کند و افراد این گروه‌ها هر کدام می‌توانند همت، باکری و خرازی باشند.
کد خبر: ۳۲۸۶۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲ - 20January 2019

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، حسین یکتا رزمنده دفاع مقدس در مراسم اولین گردهمایی و تجلیل از تشکل‌های جهادی و مردمی همکار کمیته امداد با اشاره به اینکه انقلاب را مردمی شروع مردیم و دولتی هدایت‌ می‌کنیم، اظهار داشت: امروز برگشتن به آن هدایت مردمی و مردم‌محور بودن، سخت است.

وی با بیان اینکه حرکت‌های امروز باید تخصصی و مردمی باشند، گفت: اگر امروز کمیته امداد مرکز فرماندهی برای گروه‌های جهادی باشد، بهره‌وری بیشتری خواهیم داشت.

یکتا با بیان اینکه با سیستم و سامانه‌های دولتی نمی‌توان برخی مشکلات را حل کرد، گفت: برای حل برخی از مشکلات نیازمند حضور مردم در صحنه‌ها هستیم.

رزمنده دفاع مقدس با اشاره به جنگ اجتماعی که دشمن امروز علیه ما شروع کرده است، افزود: امروز کمیته امداد می‌تواند با فرماندهی، زیرساخت و توانمندسازی گروه‌های جهادی با این جنگ مقابله کند و افراد این گروه‌ها هر کدام می توانند همت، باکری و خرازی باشند.

یکتا افزود: امروز ما گروه جهادی دائم، مستمر و تخصصی کم داریم، باید برای تشکیل اینچنین گروه‌هایی تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه باید گروه‌های جهادی رابط میان مردم و خیرین را توسعه دهیم، گفت: امروز برخی‌ با جذب فالوور و غیره به دنبال ارتباط با مردم و دریافت کمک‌های مختلف هستند.

یکتا گفت: ما در زلزله، سازماندهی مردمی را دیدیم که با تمام توان در میدان حضور داشتند و ما نیاز به چنین سازماندهی‌هایی در تمامی بخش‌ها داریم.

این رزمنده دفاع مقدس با اشاره به اینکه امروز برخی‌ به دنبال ساختن رهبران اجتماعی و سلبریتی هستند، گفت: ما باید بتوانیم با توانمندسازی مردم در دوردست‌ها آن‌ها را رهبران اجتماعی تربیت کنیم؛ لذا امروز نیازمند قرارگاه هستیم تا گروه‌های جهادی بتوانند در این قرارگاه‌ها جمع شوند.

وی گفت: توحید امام خمینی (ره) در دفاع مقدس راهگشا بود؛ امروز باید به توحید امام خامنه‌ای توجه کنیم که راهگشای مشکلات است.

این رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه امروز 40 سالگی انقلاب یعنی بعثت انقلاب گفت: در این نقطه از تاریخ باید با حساسیت زیادی کار کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار