هم زمان با ۱۲ بهمن؛

محل جلوس حضرت امام (ره) در بهشت زهرا (س) گلباران می‌شود

رئیس ستاد دهه فجر استان تهران گفت: محل جلوس حضرت امام (ره) در بهشت زهرا (س) گلباران می‌شود.
کد خبر: ۳۲۸۶۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ - 20January 2019

محل جلوس حضرت امام (ره) در بهشت زهرا گلباران می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب سخنرانی تاریخی امام خمینی (ره) در بهشت زهرا (س) که با حضور سعید خال شهردار بهشت زهرا (س) و حرم مطهر امام راحل (ره) و جمعی از نمایندگان ادارات و نهاد‌ها در ساختمان مرکزی شهرداری بهشت زهرا (س) برگزار شد، اظهار داشت: ورود امام راحل (ره) به ایران یک معجزه الهی بود.

وی بیان کرد: بدانیم اگر انقلاب اسلامی ۴۰ ساله شده است یک معجزه الهی است، همه مردم در طول این ۴۰ ساله برای حمایت از انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشتند.

رئیس ستاد دهه فجر استان تهران گفت: مراسم ۱۲ بهمن با حضور مردم فهیم و انقلابی استان تهران ساعت ۹ صبح در حرم امام خمینی (ره) برگزار می‌شود و ساعت ۱۱ صبح همان روز جلوس حضرت امام خمینی (ره) در بهشت زهرا (س) گلباران خواهد شد.

وی اضافه کرد: کم‌ترین وظیفه ما مسئولان این است که ورود حضرت امام خمینی (ره) را در چهل سالگی انقلاب به خوبی برگزار کنیم و تا جایی که توان داریم در این زمینه اطلاع رسانی کنیم.

محمودی گفت: مردم ما انقلاب اسلامی را دوست دارند، اما انتقاد هم به مسئولان اشرافی گر هم داریم و از کسی هم ترسی نداریم، اما با وجود این حرف‌ها انقلاب ما به برکت امام خمینی (ره) در جهان می‌درخشد.

وی گفت: در حوزه دفاعی هشت سال جنگ کردیم و در این راه شهید تقدیم کردیم که تا امروز بتوانیم در جهان حرف برای گفتن داشته باشیم.

محمودی در بخش پایانی سخنان اضافه کرد: تمام دستگاه‌ها و مجموعه‌ها پای کار هستند و هر مجموعه وظیفه خود را در ۴۰ سالگی انقلاب به خوبی انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها