سرهنگ پناهی:

بیان دستاوردها و خدمات 40 ساله نظام برای نسل جوان عاملی برای شکست دشمن است

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بیان دستاوردها و خدمات 40 ساله نظام برای نسل جوان عاملی برای شکست دشمن است که آینده‌سازان انقلاب با آشنایی با این دستاوردها محکم‌تر و استوارتر از همیشه در برابر دشمنان قد علم خواهند کرد.
کد خبر: ۳۲۸۶۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴ - 20January 2019

بیان دستاوردها و خدمات چهل ساله نظام برای نسل جوان عاملی برای شکست دشمن استسرهنگ پاسدار «مسعود پناهی» مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در آستانه فرا رسیدن چهلمین سال انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون برای ضربه زدن به انقلاب نوپای ایران اسلامی تلاشهای بسیاری کرده و از هیچ اقدامی برای به زانو درآوردن ملت ما فروگذار نکرده است.

وی گفت: دشمنان ما همچنان دشمن هستند، فقط روش مبارزه آنها از جنگ سخت به جنگ نرم تغییر یافته است لذا باید مراقب و هوشیار باشیم تا در برابر توطئه‌های آنها ایستادگی کنیم.

پناهی با اشاره به این نکته که ملت ایران هیچ‌گاه زیر بار ذلت نخواهد رفت، ادامه داد: مردم ایران اسلامی با هر نژاد، قومیت و مذهبی با اتحاد و برادری در کنار یکدیگر ایستاده اند و به دشمنان نشان داده اند که ملت ما با انسجام و همدلی و تحت فرمان رهبر معظم انقلاب با صلح و آرامش کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و شکست ناپذیرند.

مسئول بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امروز که دشمن جنگ اقتصادی را برای ضربه زدن به ملت ما برنامه‌ریزی کرده، مردم و مسئولان با اتحاد در کنار یکدیگر به تولید داخلی روی آورده‌اند و با حمایت از کالای ایرانی این جنگ و بحران را با روحیه انقلابی برخاسته از تفکر بسیجی مدیریت می‌کنند و پیروز میدان خواهند شد.

این مسئول به دستاوردهای 40 ساله نظام اشاره کرد و اظهار داشت: بیان دستاوردها و خدمات 40 ساله نظام برای نسل جوان عاملی برای شکست دشمن است که آینده‌سازان انقلاب با آشنایی با این دستاوردها محکمتر و استوارتر از همیشه در برابر دشمنان قد علم خواهند کرد.

پناهی در پایان خاطرنشان کرد: خدمت بی‌منت به محرومان در سراسر استان توسط سپاه و بسیج و حل مشکلات معیشتی آنها، عمران، آبادانی و سازندگی نمونه‌های بارز خدمات 40 ساله انقلاب به مردم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار