نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

دشمن به دنبال ایجاد گسست نسل‌ها در کشور است

نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی در آیین رونمایی از مستند‌های تلویزیونی شهدای مدافع حرم استان و مجموعه‌های رادیویی با موضوع ایثار و شهادت گفت: دشمن به دنبال ایجاد گسست نسل‌ها در کشور است و یکی از رسالت‌های رسانه‌ای، ترسیم کردن افتخارات گذشته و تولید امید برای آیندگان است.
کد خبر: ۳۲۸۶۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰ - 20January 2019

دشمن به دنبال ایجاد گسست نسل ها در کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین «ابوالقاسم یعقوبی» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در آیین رونمایی از مستندهای تلویزیونی شهدای مدافع حرم استان و مجموعه های رادیویی با موضوع ایثار و شهادت گفت: یکی از جلوه های معنوی انقلاب اسلامی این است که مردم ما صفات الهی را در زندگی خود تجلی می دهند.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی های انقلاب اسلامی این است که توحید در این کشور تجلی پیدا کرده است و ولایت در این کشور صدرنشین است.

یعقوبی پیام انقلاب را پیام انسانیت، اقتدار، عزتمندی و مقاومت در مقابل کارشکنان و رهزنان عنوان کرد و گفت: این پیام ها باید به نسل های آینده منتقل شود و این کار نیازمند هنر و مهارت است چون اگر پیام بخواهد ماندگار شود باید در قالب هنر قرار بگیرد و هر چه خوبی ها، ارزش ها، پیشرفت ها، مقاومت ها و دشمنی این ملت با استکبار در قالب هنر نمایش داده شود ماندگاری و دوام بیشتری پیدا می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد گسست نسل ها در کشور است، افزود: دشمن می خواهد گسست نسلی بین گذشته و آینده ایجاد کند تا آیندگان، افتخارات گذشته این کشور را فراموش کنند و یکی از رسالت های رسانه ای، ترسیم کردن افتخارات گذشته و تولید امید برای آیندگان است.

وی حضرت زهرا (س) را مدافع سرسخت و راست قامت حریم ولایت خواند و اظهار کرد: نسل ما باید بداند که رزمندگان مدافع حرم قدم در جایگاه قدم حضرت زهرا (س) گذاشته اند.

یعقوبی با اشاره به اینکه اگر در گذشته منبرهایی برای تبلیغ نبود انقلاب اسلامی هم نبود گفت: امروز منبرها تغییر یافته و منبرهای جدیدی برای تبلیغ ارزش ها به وجود آمده بنابراین باید در کنار منبرهای سنتی از منبرهای جدیدی مانند صداوسیما استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی  ادامه داد: صداوسیما باید منبری برای مخابره کردن صدای اسلام ناب در جهان باشد و همچنین جمهوریت و اسلامیت را هنرمندانه ترسیم کند تا به دنیای وحشی غرب که زمانی ما را وحشی می خواند ثابت کند که وحشی کیست.

وی تمدن دینی را یک تمدن انسانی، احترام و کرامت انسانی دانست و تاکید کرد: این تمدن باید در قالب هنر نمایش داده شود و باید هنرمندانی مجاهد با روحیه انقلابی و جهادی پای کار بیایند و صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران را غنی سازی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها