دیدار جمعی از مسئولین استان لرستان با خانواده شهید«محمدباقر ندری»

امام جمعه موقت خرم آباد و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان و چند تن ازمعاونین این اداره کل با حضور در منزل شهیدامیر سرتیپ «محمد باقر ندری»، با خانواده معظم این شهید دیدار کردند.
کد خبر: ۳۲۸۶۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴ - 20January 2019

دیدار جمعی از مسئولین استان لرستان با خانواده شهید«محمدباقر ندری»به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «متقی نیا» امام جمعه موقت خرم آباد، سرهنگ «حجت الله ناصرپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارز ش های دفاع مقدس لرستان همراه با چند تن از معاونین این اداره کل و تعدادی از خادمین بارگاه رضوی یک شنبه ( 30 دی ) با حضور در منزل خلبانِ شهید امیرسرتیپ «محمد باقر ندری»، با خانواده معظم این شهید والا مقام دیدار کردند.

حجت الاسلام «متقی نیا» ضمن عرض تسلیت به خانواده شهید «ندری» به مناسبت درگذشت این شهید والا مقام، اظهار داشت: در کشوری که فرهنگ ایثار و شهادت طلبی وجود داشته باشد، هیچ دشمنی نمی‌تواند نفوذ کند.

وی خانواده‌های شهدا را مظهر ایثار و فداکاری دانست و افزود: حفظ آرمان های شهدای والامقام و تکریم خانواده‌های معظم شهدا همواره موجب دلگرمی مسئولان در انجام وظایف محوله و خدمات‌رسانی می‌شود.

 در ادامه سرهنگ «حجت الله ناصر پور» مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان نیز ضمن عرض تسلیت به خانواده شهید « محمدباقرندری»، گفت: خدمت به خانواده‌های شهدا اقدامی فرهنگی و ارزشمند است چرا که خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب هستند که تکریم آنان باعث ترویج ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه می‌شود.

گفتنی است، در ادامه این دیدار ضمن تجلیل از خانواده شهید ندری به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت فاطمه(س) یکی از مداحان اهل بیت حاضر در جلسه به مدیحه سرایی و نوحه خوانی پرداخت.

خاطر نشان می شود،خلبانِ شهید امیرسرتیپ «محمد باقر ندری» در سانحه هواپیمایی بوئینگ 707 ارتش جمهوری اسلامی ایران که 23 دیماه سالجاری در استان البرز به وقوع پیوست، به درجه رفیع شهادت  نائل آمد.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار