سردار جعفری:

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به تبریز سفر می‌کند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی از برگزاری کنگره ملی شهید «حسن باقری» با سخنرانی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۳۲۸۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ - 21January 2019

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به تبریز می آیدبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار سردار «عزت‌الله جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص کنگره ملی شهید «حسن باقری» اظهار داشت: ما امروز می‌توانیم حسن باقری را به عنوان الگو برای جوانان معرفی کرده و پیام این شهید بزرگوار را را به صورت آنلاین و برخط بیاوریم.

وی ادامه داد: کنگره ملی شهید باقری (افشردی) به عنوان شهید شاخص استان آذربایجان‌ شرقی در 5 روز برگزار خواهد شد که اولین اجلاسیه روز چهارشنبه سوم دی ماه در دانشگاه آزاد از ساعت۹:۳۰ تا ۱۲ با سخنرانی سردار صفاری فرمانده سابق نیروی دریایی سپاه و رئیس دانشگاه امام حسین (ع) برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به ادامه این برنامه‌ها گفت: دومین اجلاسیه با نام هنر و رسانه روز پنجشنبه از ساعت ۱۵تا ۱۷ با سخنرانی سردار فتح الله جعفری، سومین اجلاسیه دانش آموزی روز یکشنبه ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲ در کانون بسیج سپاه با سخنرانی سردار عابدین خرم و اجلاسیه چهارم برای نیروهای مسلح روز دوشنبه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲ در سینما سرباز با سخنرانی سردار سرلشکر حسن سعدی برگزار می‌شود.

وی افزود: روز دوشنبه نیز شب خاطره از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ در سینما قدس برگزار خواهد شد و در پایان کنگره ملی شهید باقری در روز سه‌شنبه نهم بهمن‌ماه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲ در سالن اجتماعات مصلی با سخنرانی بردار شهید سرلشکر محمد باقری افشردی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح برگزار خواهد شد.

جعفری با اشاره به تدوین کتابی در خصوص شهید باقری گفت: کتابی به نام «مسافر» با دیدگاه رزمندگان استان در خصوص شهید باقری و کتاب صوتی زندگینامه این شهید در دست تهیه که امیدواریم برای کنگره ملی آماده و از آن رونمایی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار