مسئول سازمان فضای مجازی سراج در لرستان خبر داد؛

برگزاری نخستین جشنواره شبکه‌های اجتماعی در لرستان

«علی سبزی» از برگزاری نخستین جشنواره شبکه‌های اجتماعی در لرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۲۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱ - 21January 2019

برگزاری نخستین جشنواره شبکه های اجتماعی در لرستانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، «علی سبزی» مسئول سازمان فضای مجازی سراج در لرستان امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی با تمام توان سعی در کمرنگ جلوه دادن دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی دارند.

وی گفت:  دشمنان ما امروزه از رسانه و فضای مجازی به عنوان یک ابزار جنگی علیه ما استفاده می کنند که لازم است با بالا بردن سواد رسانه‌ای خودمان  در این عرصه نیز با مقابله با دشمن بپردازیم.

سبزی از برگزاری نخستین جشنواره شبکه‌های اجتماعی لرستان به همت سازمان فضای مجازی سراج مرکز لرستان و با مشارکت سازمان‌های دولتی و بخش خصوصی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: گسترش روز افزون فناوری‌های ارتباطی مانند شبکه‌های اجتماعی، شبکه‌های پیام رسان و پایگاه‌های خبری از یک سو و اهمیت پرداختن به مقوله فرهنگ کاربری و استفاده صحیح از این بستر عظیم ما را بر آن داشت تا نخستین جشنواره استانی شبکه‌های اجتماعی را برنامه‌ریزی و اجرایی کنیم.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج در لرستان با اشاره به اهداف برگزاری نخستین جشنواره شبکه‌های اجتماعی در لرستان، افزود: معرفی کانال‌ها و صفحات مفید و مناسب به مخاطبان، ایجاد جایگاهی برای ارزیابی کانال‌ها و صفحات، شناسایی و کشف استعدادهای برتر در شبکه‌های اجتماعی، ایجاد انگیزه برای فعالیت مناسب و صحیح در شبکه‌های اجتماعی و کمک به رفع آسیب‌های ناشی از استفاده نامناسب از شبکه‌های اجتماعی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی گسترش سطح و عمق تولید محتوای منطبق با ارزش‌های ایرانی و اسلامی، ترویج و رونق بخشیدن به تولید و انتشار محتوای مفید در شبکه‌های اجتماعی و ارتقای سطح دانش استفاده کنندگان شبکه‌های اجتماعی تقویت ظرفیت‌های رعایت اخلاق و حریم خصوصی در شبکه‌های اجتماعی را از دیگر اهداف برگزاری نخستین جشنواره شبکه‌های اجتماعی در لرستان برشمرد.

سبزی ادامه داد: این جشنواره برای نخستین بار به صورت استانی برگزار می‌شود و علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سامانه جشنواره به آدرس http://lorestanfest.ir و یا به ربات lorestanfest_bot@ مراجعه کنند.

وی با اشاره به موضوعات و محورهای این جشنواره ادامه داد: انقلاب اسلامی، مقاومت و دفاع مقدس، بازی و سرگرمی، تاریخ و تمدن، تندرستی و ورزش، خانواده و سبک زندگی، خبر و اطلاع رسانی، زبان و ادبیات، سلامتی و بهداشت، شخصیت‌ها ـ ستارگان، طنز و سرگرمی، علمی و فناوری، فرهنگی و اجتماعی، کارآفرینی و اشتغال، کسب و کار، کودک و نوجوان، گردشگری، محیط زیست، معارف (قرآن و عترت) و هنری 19 موضوع و محورهای نخستین جشنواره شبکه‌های اجتماعی استان لرستان است.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج در لرستان متذکر شد: کاربران شبکه‌های اجتماعی، کاربران عادی و صاحبان رسانه از 10 دی تا 22 بهمن ماه فرصت دارند تا با نام نویسی در نخستین جشنواره شبکه‌های اجتماعی لرستان شرکت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها