مسئول فرهنگی ستاد دهه فجر دیلم:

انقلاب اسلامی برخاسته از اراده ملت است

«زهره محنایی» گفت: یکی از رویکردهای مهم ستاد دهه فجر، مشارکت مردمی در اجرای برنامه‌های این ستاد است، زیرا که انقلاب اسلامی برخاسته از اراده ملت است.
کد خبر: ۳۲۸۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲ - 21January 2019

انقلاب اسلامی برخاسته از اراده ملت استبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، «زهره محنایی» مسئول کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر شهرستان دیلم در نشست هماهنگی «چهلمین سالگرد انقلاب» اظهار داشت: یکی از رویکردهای مهم این کمیته، مشارکت مردمی در اجرای برنامه‌های این ستاد می باشد، زیرا که انقلاب اسلامی برخاسته از اراده ملت است و رمز ماندگاری آن مشارکت آنان در همه عرصه‌ها بوده است.

وی گفت: با توجه به اینکه «چهلمین سالروز پیروزی انقلاب» با شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه (س) مصادف شده برنامه‌های دهه فجر متناسب با این ایام برنامه‌ریزی شده است.

محنایی با بیان اینکه توجه به اندیشه‌های امام خمینی و گفتمان سازی در این حوزه مهم است، خاطرنشان کرد: نهادهای فرهنگی نقش موثری در تبیین و تشریح اندیشه‌های امام خمینی (ره) دارند و دهه فجر بهترین فرصت برای آشنایی نسل امروز بویژه جوانان و نوجوانان با آرمان های امام خمینی و انقلاب است. 

مسئول کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر دیلم افزود: نواختن زنگ انقلاب، شب شعر فجر، اکران فیلم‌های سینمایی با موضوعات انقلابی، برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزش هنری، آذین بندی و نصب پلاکارد و پرچم سردر ادارات با محوریت ایام فاطمیه، نمایشگاه دستاورده‌های فرهنگی هنری، اهدای کتاب، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده‌های این عزیزان، مسابقات ورزشی، خاطره گویی در مدارس، پیاده روی خانوادگی و اجرای نمایش های خیابانی با موضوع ایثار و شهادت از جمله برنامه‌های مهم این کمیته در سطح این شهرستان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار