سردار سلامی در جمع خبرنگاران:

سردار فضائلی تبیین‌کننده نقشه راه سپاه در حوزه آموزش بود

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: سپاه پاسداران اکنون در حوزه آموزش بر اساس نقشه راهی که سردار فضائلی ارائه داده بود، گام برمی‌دارد.
کد خبر: ۳۲۸۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴ - 21January 2019

سردار فضائلی تبیین‌کننده نقشه راه سپاه در حوزه آموزش بودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسین سلامی» جانشین فرمانده کل سپاه در حاشیه مراسم ترحیم سردار «احمد فضائلی» فرمانده اسبق دانشگاه امام حسین (ع)، در جمع خبرنگاران با اشاره به سابقه ۳۰ ساله آشنایی و ارتباط خود با آن مرحوم اظهار داشت: سردار فضائلی از الگو‌های مجسم پاسداری و سرباز حقیقی اسلام بود.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به ابعاد شخصیتی سردار فضائلی ادامه داد: ایشان یک شخصیت کامل، عمیق، آگاه و انقلابی بود و بینش وسیع اسلامی و انقلابی را با علم و دانش و تخصص ترکیب کرده بود، که این عوامل در مجموع شخصیتی جذاب و منحصر به فرد را از سردار فضائلی ساخته بود.

وی افزود: ایشان به دلیل ویژگی‌های برجسته شخصیتی عموما در فضا‌های تربیتی سپاه مسئولیت‌های بزرگی را عهده‌دار بود.

سردار سلامی با اشاره به دوران تصدی مسئولیت سردار فضائلی در حوزه تربیت و آموزش سپاه پاسداران گفت: ایشان طرح جامع نظام تربیتی و آموزشی سپاه را تدوین کرد و سپاه پاسداران اکنون در حوزه آموزش بر اساس نقشه راهی که ایشان ارائه داده بود، گام برمی‌دارد.

وی تصریح کرد: دانشگاه امام حسین (ع) در زمان فرماندهی سردار فضائلی پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای در زمینه‌های تحقیقاتی، پژوهشی، تربیتی و آموزشی داشت.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار