بسیج دانشجویی امام صادق (ع) خطاب به نماینده سازمان ملل:

مراقب باشید «مرضیه هاشمی» «خاشقچی» دوم نشود

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) طی نامه‌ای به نماینده سازمان ملل در تهران نوشت: خانم دنیلز! مراقب باشید «مرضیه هاشمی»، «خاشقچی» دوم نشود و آبروی سازمان ملل را با تهدیدات آمریکایی و دلار‌های سعودی معامله نکنید.
کد خبر: ۳۲۸۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱ - 21January 2019

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس به نقل از فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) طی نامه‌ای به ۲ زبان فارسی و انگلیسی به نماینده سازمان ملل در تهران نوشت: خانم دنیلز! مراقب باشید «مرضیه هاشمی»، «خاشقچی» دوم نشود و آبروی سازمان ملل را با تهدیدات آمریکایی و دلار‌های سعودی معامله نکنید.

در این نامه آمده است:

«خانم دنیلز! حتما خبر بازداشت غیرقانونی خانم هاشمی به سمع و نظرتان رسیده است. ایالات متحده امریکا با زیر پا گذاشتن قوانین بین المللی و لگد مال نمودن التزامات حقوق بشری، خانم مرضیه هاشمی خبرنگار مقیم ایران را بازداشت کرده و با برداشتن اجباری حجاب ایشان، حرمتشان را هتک نموده است.

دولت آمریکا مدعی است که ایشان را به عنوان «شاهد کلیدی» بازداشت کرده؛ در حالی که در این موارد ابتدا احضاریه برای شخص ارسال می‌گردد و سپس با فرد برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

به نظر می‌رسد ایالات متحده آمریکا قصد دارد انتقام شکست‌های پیاپی خود را در خاورمیانه از این زن مسلمان بگیرد و از ایشان به عنوان برگه چانه زنی علیه ملت ایران استفاده کند.

خانم دنیلز! وظیفه سازمان ملل نه صدور پیام‌های تسلیت بعد از جنایات، که پیشگیری از وقوع جنایات است. بیم ان می‌رود که در سکوت مجامع بین المللی، خانم هاشمی سرنوشتی، چون خاشقچی پیدا کند و در آن هنگام اتش خشم ملت ایران به سادگی خاموش نخواهد شد. ایالات متحده آمریکا بازی بدی را آغاز کرده است، ولی خودش پایان دهنده آن نخواهد بود.

خانم دنیلز! ما از اعمال فشار‌های امریکا و اسرائیل و آل سعود بر سازمان ملل مطلع هستیم. با این حال وجدان انسانی شما را مخاطب قرار می‌دهیم و از شما انتظار داریم اقدامی موثر را در جهت آزادی خانم هاشمی در پیش گیرید. اگر از جانب زورگویان جهانی تحت فشار قرار گرفتید؛ با موضع گیری صریح خود، آن‌ها را رسوا سازید؛ که در این جهان اگر نمیتوان باطل را ساقط کرد، ولی می‌توان رسوا ساخت.

خانم دنیلز! دوران شعاردادن‌ها به پایان رسیده! آزادی خواهان جهان، اعمال سازمان ملل را ملاک قصاوت خود قرار خواهند داد نه شعار‌های آن را. بی اعتنایی این سازمان به ظلم‌های آشکار، فروپاشی معنوی این سازمان را به دنبال خواهد داشت. امید است سازمان ملل آبروی خود را با دلار‌های سعودی و تهدید‌های امریکایی معامله نکند و با عمل موثر خود، از محکمه وجدان انسانی پیروز بیرون آید.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها