تشکیل ستاد 40 سالگی انقلاب در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان

به مناسبت فرا رسیدن ماه فجر و ظفر و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ستاد 40 سالگی انقلاب با عنوان پلاک 40 در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان تشکیل شد.
کد خبر: ۳۲۸۸۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴ - 21January 2019

تشکیل ستاد 40 سالگی انقلاب در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، به مناسبت فرا رسیدن ماه فجر و ظفر و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ستاد 40 سالگی انقلاب با عنوان پلاک 40 در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان تشکیل شد.

در این ستاد که به ریاست سردار«محمد علیپور» مدیر کل و دبیری روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان تشکیل شد بر چگونگی ارائه نقش خوزستان در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و روند ارائه آن در استان و کشور تاکید شد.

این ستاد که با عنوان پلاک 40 فعالیت خود را آغاز نموده است قصد دارد در بیش از 40 برنامه استانی بصورت مجزا و مشارکتی شرکت کرده تا بتواند ضمن ارائه عملکرد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس از بدو تاسیس تاکنون در خوزستان به نقش فرهنگی دفاع مقدس در رشد و تکامل نظام اسلامی نیز بپردازد.

برپایی و حضور در چندین همایش و نمایشگاه استانی، معرفی مراکز فرهنگی دفاع مقدس استان خوزستان، انتشار آثار فرهنگی، ادبی و رسانه ای و انجام تبلیغات محیطی از جمله برنامه هایی است که این ستاد در حال برنامه ریزی برای انجام آنها در ایام الله دهه فجر است.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی رضا از سمنان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
0
0
پلاک ۴۰ عنوان قشنگی است و بسیار با دفاع مقدس همخوانی دارد، سپاس به بچه های خوزستان
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار