مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم خبر داد؛

رونمایی از سند هویتی یک شهیده شاخص قم در جشنواره مقاومت

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: امسال در جشنواره جشنواره صبر و مقاومت به طور ویژه از سند هویتی یک بانوی شهیده استان قم رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۳۲۸۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ - 22January 2019
رونمایی از سند هویتی یک شهیده شاخص استان قم در جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومتبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، «احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در جلسه‌ای با حضور حجت‌الاسلام ثباتی رئیس اداره مراسمات حرم حضرت معصومه (س) و دبیر جشنواره‌های صبر و مقاومت استان قم با اعلام این خبر اظهار داشت: در این جشنواره علاوه بر رونمایی از شناسنامه یک شهیده استان قم، ده‌ها برنامه مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و ورزشی برای بانوان این استان اجرا می‌شود.

وی تقدیر از خانواده معظم شهدا و بانوان ایثارگر استان قم را از دیگر برنامه‌های این جشنواره برشمرد و افزود: امسال در تلاش هستیم با اجرای برنامه‌های مختلف در حرم بانوی کرامت نقش زنان در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس را تبیین و برجسته کنیم.

جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت هرساله در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار و از بانوان ایثارگر و مجاهد دوران انقلاب و دفاع مقدس تجلیل می‌شود.
 
سال گذشته در چهارمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت استان قم، از سند هویتی شهیده کبری تلخابی رونمایی شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها