در دیدار نمایندگان مجلس با سردار اشتری مطرح شد؛

مدیریت هوشمندانه و مقتدرانه ناجا در مواجهه با مأموریت‌ها

اعضای فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی در دیدار با فرمانده ناجا با اشاره به مدیریت هوشمندانه و مقتدرانه ناجا در مواجهه با مأموریت‌ها از تلاش‌های کارکنان ناجا قدردانی کردند.
کد خبر: ۳۲۸۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷ - 22January 2019

مدیریت هوشمندانه و مقتدرانه ناجا در مواجهه با ماموریت‌ها/ قدردانی از تلاش‌های مستمر کارکنان ناجابه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، بیش از 50 نفر از اعضای فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در ستاد فرماندهی ناجا با سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی دیدار کردند.

در این جلسه ابتدا نمایندگان مجلس به بیان نقطه‌نظرات و طرح مسائل مربوط به حوزه نظم و امنیت پرداختند.

بنا بر این گزارش، ضرورت توجه به روزآمدسازی و تجهیز نیروی انتظامی به امکانات پیشرفته و فناوری‌های نوین متناسب با سطح و حجم تهدیدات و چالش‌های حوزه نظم و امنیت، توجه ویژه به ارتقاء منزلت اجتماعی ناجا و به ویژه تامین معیشت ماموران خدوم ناجا، ضرورت کمک مجلس به افزایش بودجه و اعتبارات ناجا برای پاسخ‌گویی مناسب به انتظارات و نیاز‌های امنیتی انتظامی مردم، تقویت توان مرزبانی و رسیدگی به مشکلات یگان‌های مرزی از محور‌های مهم مطرح شده توسط نمایندگان در این جلسه بود.

همچنین نمایندگان، مدیریت هوشمندانه و مقتدرانه در مواجهه با مأموریت‌ها را از ویژگی‌های ناجا برشمرده و از تلاش مستمر نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت تشکر و قدرادنی کردند.

تلاش برای تامین امنیتی شایسته

بر اساس این گزارش، سردار اشتری نیز در این دیدار با برشمردن فراز‌های مهمی از حضور مستمر ناجا در ماموریت‌های مختلف در طول یک سال گذشته، به برخی از چالش‌های مهم فراروی اجرای ماموریت‌ها ناجا به‌ویژه در زمینه تقاضای روزافزون مردم و مسئولان در توسعه رده‌های انتظامی، ضرورت تقویت و تجهیز ناجا برای اجرای بهتر مأموریت‌ها و ارتقاء منزلت و معیشت کارکنان اشاره کرد و توجه ویژه مجلس برای افزایش بودجه نیروی انتظامی هنگام بررسی لایحه بودجه 98 را خواستار شد.

فرمانده ناجا تأکید کرد: ماموران خدوم نیروی انتظامی به عنوان سربازان ولایت و بر اساس تکلیف شرعی و قانونی خود با وجود کمبود‌ها و کاستی‌های موجود در زمینه نیروی انسانی تجهیزات و بودجه قاطعانه و با تلاش مضاعف و از خودگذشتگی از امنیت و آرامش مردم پاسداری می‌کنند تا کشوری امن، امنیتی شایسته مردم انقلابی و پلیسی در تراز انقلاب اسلامی ایجاد کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار