مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلای مازندران خبر داد؛

برگزاری دومین المپیاد ورزشی بسیج دانشجویی مازندران

مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلای مازندران از برگزاری دومین المپیاد ورزشی بسیج دانشجویی خبر داد و گفت: این المپیاد 24 و 25 بهمن ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۲۸۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰ - 22January 2019

برگزاری دومین المپیاد ورزشی بسیج دانشجویی مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «سیدامیر ساداتی‌کرمی» مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلای مازندران در نشست با اصحاب رسانه استان، از برگزاری دومین المپیاد ورزشی بسیج دانشجویی خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات 24 و 25 بهمن ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار می شود.

وی با اشاره به حضور 200 دانشجو شامل 100 دختر و 100 پسر ورزشکار، افزود: مسابقات پسران در 6 آیتم ورزشی دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، آمادگی جسمانی، سیمولاتور، دوومیدانی و تیروکمان برگزار خواهد شد.

ساداتی‌کرمی همچنین مسابقات بخش دختران را در 5 آیتم بدون دو میدانی ذکر کرد و از مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی ساری، هیأت ورزشی دانشگاهی و معاونت تربیت بدنی سپاه کربلا در برگزاری این دوره از مسابقات خبر داد.

وی ضمن بر شمردن اهداف این مسابقات، گفت: ترویج و تبلیغ محتوای فرهنگی، ایجاد بستر و فضای سالم و بانشاط در دانشگاه‌ها و تقویت اخلاق، رفتار و منش پهلوانی از جمله اهداف است.

ساداتی‌کرمی با بیان اینکه شناختن ظرفیت های ورزشی از دیگر هدف این مسابقات به شمار می آید، عنوان کرد: در جشنواره سال گذشته تعدادی از دانشجویان توانمند شناسایی شدند.

این مسئول از اجرای برنامه‌های فرهنگی در حاشیه این مسابقات خبر داد و افزود: تجلیل از «آرین غلامی» ورزشکار جوان رشته شطرنج کشورمان که اخیرا در تورنمنت بین‌المللی سوئد از رویارویی با حریفی از رژیم اشغالگر قدس در مسابقات بین‌المللی سوئد انصراف داد، یکی از برنامه‌های ویژه این دوره از مسابقات خواهد بود.

وی با اشاره به 40 سالگی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: معرفی افراد برجسته و نخبه بسیج دانشجویی استان، رسالت مطالبه‌گری بسیج دانشجویی از مسئولان در قرارگاه شهید احمدی‌روشن و قرارگاه شهید تهرانی‌مقدم از اولویت‌های سازمان است.

ساداتی‌کرمی اثبات انقلاب از زیان مجریان انقلاب، دشمنان انقلاب و مردم را 3 روش اثبات انقلاب عنوان کرد و با اشاره به اردوهای جهادی بسیج دانشجویی، بکارگیری راویان و تلفیق روایتگری انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را یکی از برنامه‌ها بر شمرد.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلای مازندران با اشاره به تشکیل گروه دانشجویی در قالب پویش جهادی، خاطرنشان کرد: در این پویش بسیجیان با حضور در منازل افراد انقلابی با تهیه کلیپ و انتشار در فضای مجازی به شبهات فضای مجازی پاسخگو خواهند بود.

این مسئول با اشاره به اعزام 3 هزار نفری بسیج دانشجویی مازندران به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، متذکر شد: همچنین اردوهای جهادی با هدف محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال، کارهای فرهنگی و... از شمال تا شادگان خوزستان در ایام نوروز پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار