رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی احیای شعار دینی و مذهبی است

حجت‌الاسلام «احمد ملایی» با اشاره به همزمانی ایام فاطمیه با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی احیای شعار دینی و مذهبی است.
کد خبر: ۳۲۸۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴ - 22January 2019

فرصت مناسب همزمانی ایام فاطمیه با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «احمد ملایی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امروز در جلسه ستاد هماهنگی و اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بیرجند، اظهار داشت: همایش بزرگ دست‌اندرکاران ستاد چهلمین سالگرد انقلاب برگزار خواهد شد که در آن ائمه جمعه، فرمانداران، روسای سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ها و همه فعالان برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پپیروزی انقلاب اسلامی در آن جمع خواهند شد.

وی در خصوص مراسم گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی بیرجند پیشنهاد داد: این مراسم در شب هفتم بهمن برگزار شود و صبح روز بعد هم دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه همزمانی ایام فاطمیه با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین فرصت است، عنوان کرد: بزرگ ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران احیای شعار دینی و مذهبی است.

ملایی متذکر شد: در تمام فضاسازی‌های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رعایت ایام دهه فاطمیه می شود ضمن اینکه بیرق‌های عزای فاطمیه در معابر نصب است و در تمام طرح هایی که زده می شود این نکته بیان می شود.

لزوم تولید آثار سینمایی با حضور فیلم سازان کشوری

حجت الاسلام علیرضا نخعی پور معاون فرهنگی حوزه علمیه خراسان جنوبی نیز در این جلسه بیان داشت: تاکنون در استان از فیلم سازان کشوری برای تولید آثار سینمایی و تلویزیونی استفاده نشده که واقعه هفتم بهمن بیرجند بهانه خوبی است تا در این زمینه کار شود.

وی گفت: بهتر است در این مناسبت ها از ظرفیت نقاشان و هنرمندان استفاده شود و آثاری هنری در سطح شهر به نمایش در آید.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه نشانه های دهه فاطمیه استفاده پررنگ تری شود، مطرح کرد: باتوجه به اینکه انقلاب برگرفته از انقلاب حضرت زهراست اگر هدایای فاطمی به متولدینی که آن روز به دنیا می آیند و یا داشتن سربند یا فاطمه برای نوجوانانی که در گروه سرود به اجرای سرود می پردازند می تواند بر شکوه این مراسم بیافزاید.

سرود یک هزار نفری در سرتاسر خراسان جنوبی

حجت الاسلام ابراهیم سبزه‌کار مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان جنوبی نیز عنوان کرد: یکی از برنامه‌های محوری در ایام مبارکه دهه فجر بحث سرود ملی 40 هزار نفری در کشور است که سهم استان ما یک هزار نفر است.

وی افزود: برای این منظور پیش بینی شده است از شهرستان بیرجند 200 نفر و شهرستان های دیگر استان گروه های سرود 80 نفری آماده شوند.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: این سرودها در سالروز ورود امام خمینی به میهن اسلامی و بعد از گلباران گلزار شهدا اجرا خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار