مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی:

40 سالگی انقلاب، اوج بلوغ و تکامل نظام است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: انقلاب با تمام هجمه‌های دشمنان به 40 سالگی خود، یعنی اوج بلوغ تکامل و پویایی رسیده است.
کد خبر: ۳۲۸۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹ - 22January 2019

به گزارش دفاع پرس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌­کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، حجت‌الاسلام «حسین معصومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در اجتماع با شکوه جامعه ایثارگران شهرستان «داورزن» که امروز در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: دشمن قصد داشت انقلاب نوپای اسلامی ایران را به هر قیمت و شکلی نابود کند.

وی افزود: توطئه دشمنان اسلام و انقلاب در گنبد، سیستان و بلوچستان، خوزستان، کردستان و طبس در نهایت به جنگ هشت ساله ختم شد که همه خباثت دشمن را نشان می­‌دهد.

این مسئول خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس، با خون خود از آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب و اسلام ناب محمدی دفاع کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در بخش پایانی سخنانش به تکامل انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب با تمام هجمه‌های دشمنان به 40 سالگی خود، یعنی اوج بلوغ تکامل و پویایی رسیده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در این سفر، علاوه بر حضور در اجتماع خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان شهرستان «داورزن» در دیدار چهره به چهره با ایثارگران این شهرستان وضعیت آنها را مورد بررسی قرار داد.

شهرستان «داورزن» 167 جانباز، 123 جانباز و 5 آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها