ابوشریف در گفت‌وگو با دفاع پرس:

انقلاب اسلامی نیروهای فعال منطقه را علیه اسرائیل بسیج کرد/ رژیم صهیونیستی در موضع ضعف قرار دارد

نماینده جنبش جهاد اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مسیر جنبش‌های جهادی فلسطین را به سمت اسلام سوق داد، گفت: ایران محور مقاومت را در منطقه هدایت می‌کند و همه نیروهای فعال را علیه اسرائیل و آمریکا فعال کرده است.
کد خبر: ۳۲۸۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۰ - 23January 2019

انقلاب اسلامی نیروهای فعال منطقه را علیه اسرائیل بسیج کرد/ رژیم صهیونیستی در موضع ضعف قرار دارد«ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، اظهار داشت: اگر انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 به پیروزی نمی‌رسید، معلوم نبود امروز رژیم اشغالگر قدس در چه جایگاهی قرار داشت. این انقلاب هویت اسلامی «امت اسلامی» را احیاء کرد؛ چرا که در اواخر دهه پنجاه تا هفتاد قرن بیستم یک جریان قوم‌گرایی و چپ‌گرایی در بین امت اسلامی شکل گرفته بود که انقلاب اسلامی مجددا این ملت‌ها را به سمت اسلام سوق داد.  

وی با تاکید بر اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نگاه امت اسلامی به سمت فلسطین نیز بازگشت، گفت: حرکت‌های اسلامی در فلسطین در دهه‌های پنجاه تا هفتاد انقلاب اسلامی به سمت قوم‌گرایی و چپ‌گرایی تمایل داشتند که با پیروزی انقلاب اسلامی به سمت اسلام گرایش پیدا کردند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ملت فلسطین را به طرف یک خط اسلامی و جهادی هدایت کرد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در طول 4 دهه حامی ملت فلسطین است. جمهوری اسلامی ایران در طول 40 سال محور مقاومت را هدایت و هبری و توانسته است همه نیروهای پویا و فعال منطقه را ضد رژیم صهیونیستی و آمریکا و حامیان این دو رژیم ظلم‌گستر بسیج کرده است.

وی گفت: خوشبختانه وضعیت ملت فلسطین و محور مقاومت در منطقه بسیار مناسب است؛ اما رژیم صهیونیستی در شرایط مطلوبی قرار ندارد. بسیاری از مورخین یهودی نیز اذعان می‌کنند که اسرائیل بیشتر از 30 سال دوام نمی‌آورد. مسئول اداره شکایات ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعتراف می‌کند که اسرائیل مثل کشتی تایتانیک است که در حال غرق شدن است و دلیل آن هم صبر و مقاومت جانانه محور مقاومت در برابر عادی‌سازی روابط یا این رژیم منحوس است.  

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار