مدیرکل بنیاد شهید اردبیل مطرح کرد؛

انجمن فرزندان و همسران شهدا در اردبیل تشکیل شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل خواستار تشکیل انجمن فرزندان و همسران شهدا در چارچوب قانون شد.
کد خبر: ۳۲۹۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱ - 22January 2019

انجمن فرزندان و همسران شهدا در اردبیل تشکیل شودبه گزارش دفاع پرس از اردبیل،« یاسر شاهی» بعد از ظهر سه‌شنبه در جلسه شورای ایثارگران استان اردبیل ادامه داد: انجمن فرزندان و همسران شهدا با افزایش اعضای خود و قانونی کردن فعالیت‌ها می‌تواند اقدامات موثری را در راستای حمایت از خانواده معظم شهدا برنامه‌ریزی کند.

وی افزود: فرزندان عزیز شاهد می‌توانند در چارچوب قانون مواردی که در دستگاه‌های مختلف استان اجرا نمی‌شوند را به بنیاد شهید و امور ایثارگران گزارش دهند تا در این راستا پیگیری‌های مورد نیاز با تمام قوا انجام شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ادامه داد: حفظ عزت و تکریم خانواده‌های معظم شهدا در تمام عرصه‌ها ضروری بوده و باید به مشکلات این حوزه در چهارچوب قانون رسیدگی گردد.

شاهی همراهی و بودن در کنار فرزندان و همسران شهدا را افتخار بزرگی دانست و افزود: مجموعه بنیاد شهید نهایت سعی خود را به کار خواهد بست تا در خدمت خانواده‌های گرانقدر شهدا باشد و در این راستا از آمادگی لازم برای شنیدن و دریافت مشکلات و نظرات آنان برخوردار است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تصریح کرد: خانواده‌های گرانقدر شهدا وارثان نظام اسلامی هستند و رسیدگی شایسته به امور آنان وظیفه همگانی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار