همسر شهید شیبک‌:

«عقیل» عاشق شهادت بود

همسر شهید شیبک گفت: شهید «عقیل شیبک» عاشق شهدا و شهادت بود با حضور در سوریه به عنوان مدافع حرم با تکفیری‌ها داعش مبارزه کرد و به آرزویش رسید.
کد خبر: ۳۲۹۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ - 23January 2019

عقیل عاشق شهادت بود«صدیقه اردونی» همسر شهید «عقیل شیبک» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در زاهدان با اشاره به این هجمه‌های فرهنگی و جنگ اقتصادی که دشمن علیه ملت ایران رقم زده است، اظهار داشت: برای ایستادگی در برابر جنگ اقتصادی دشمن و تهدیدات فرهنگی آنها باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه امروزی بیش از هر زمان دیگر نهادینه کرد.

وی افزود: در راستای پیروزی انقلاب اسلامی جوانان بسیاری را تقدیم انقلاب کردند تا انقلاب ما پا بر جا بماند لذا گرامیداشت یاد و نام شهدا برای نسل‌های آینده انقلاب یک ضرورت است.

همسر شهید شیبک ادامه داد: شهدا با درک کردن از زندگیشان مسیر الهی را انتخاب کرده‌اند و رسالت ما است که راهشان را الگوی خود قرار داده و در مسیر آنها حرکت کنیم.

وی عنوان کرد: هدف همه شهدا تبعیت از ولایت فقیه و حمایت از آن بوده امروز با توجه به توطه دشمن باید در هر شرایطی با روحیه انقلابی و معرفت از ولی‌فقیه حمایت کنیم، پیروی از فرامین رهبری و گام برداشتن در مسیر رشد و توسعه ایران اسلامی خواسته شهدا از ما است و باید به آن عمل کنیم.

اردونی تصریح کرد: شهید «عقیل شیبک» عاشق شهدا و شهادت بود با حضور در سوریه به عنوان مدافع حرم با تکفیری‌ها داعش مبارزه کرد و به آرزویش رسید.

وی با اشاره به این نکته که شهید عقیل با معرفت این مسیر را انتخاب کرد و در راستای امر ولی‌ فقیه همیشه گام برمی‌داشت متذکر شد: امروز من و فرزندم راه شهید را ادامه می‌دهیم و به او افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار