کواکبیان در تذکر شفاهی:

ایران مقابل نشست ورشو مقابله به مثل کند/ عدم سازگاری نحوه برخورد آمریکا با ادعای حقوق بشری

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در خصوص بازداشت خبرنگار پرست تی‌وی خانم مرضیه هاشمی توسط آمریکا باید بگویم که نحوه برخورد آمریکا با ادعا‌های حقوق بشری سازگاری ندارد.
کد خبر: ۳۲۹۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸ - 22January 2019

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در تذکری شفاهی جلسه عصر امروز مجلس شواری اسلامی اظهار داشت: امروز تذکر من در خصوص دو موضوع خارجی و داخلی است. در خصوص موضوع خارجی می‌گویم که مسوولان لهستان برای اجلاس ورشو در حال دودوزه بازی کردن هستند؛ به ما یک چیز می‌گویند و به اروپاییان یک چیز دیگر. آن‌ها باید بدانند و مسوولان باید به آن‌ها بگویند که جمهوری اسلامی ایران هر اقدامی را علیه خود پاسخ می‌دهد و مقابل به مثل می‌کند.

وی افزود: در خصوص بازداشت خبرنگار پرست تی وی خانم مرضیه هاشمی توسط آمریکا باید بگویم که نحوه برخورد آمریکا با ادعا‌های حقوق بشری سازگاری ندارد.

این نماینده مردم تهران اضافه کرد: شنیدم که معاون مطبوعاتی استعفا داده است و قیمت کاغذ مطبوعات افزایش پیدا کرده است و به همین دلیل مطبوعات دچار مشکل شده است؛ همچنین در خصوص تولیدات دامی و قیمت گوشت دولت باید توجه کند؛ چرا که مردم در این حوزه مشکل دارند؛ چرا که این موضوع در شب عید مردم را دارای مشکلاتی می‌کند و دولت به این موضوع توجه کند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار