معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌ و پرورش خراسان شمالی خبر داد؛

اعزام 2 هزار دانش‌آموز خراسان شمالی به راهیان نور در سال 97

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی از اعزام 2 هزار دانش آموز خراسان شمالی به راهیان نور در سال 97 خبر داد و گفت: مابقی اعزام‌ها نیز از شش بهمن‌ماه تا اواسط اسفندماه انجام می‌شود.
کد خبر: ۳۲۹۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۴ - 23January 2019

اعزام 2 هزار دانش آموز خراسان شمالی به راهیان نور در سال 97به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خراسان شمالی، «علی شور‌زاده» معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی در نشست خبری کارگروه های تخصصی ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: در ایام دهه فجر بیش از 40 عنوان برنامه برای تمامی مدارس استان تدارک دیدیم که چند برنامه ابتکاری مختص چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: در حوزه افتتاح فضاهای فرهنگی و آموزشی تعداد پنج مدرسه و یک کانون پرورشی فکری کودکان نوجوانان با اعتباری بالغ بر 115 میلیارد ریال در ایام دهه فجر مورد بهره برداری قرار می گیرد.

شورزاده در خصوص اعزام دانش آموزان به راهیان نور گفت: در سال 97 تعداد پنج هزار 600 نفر سهمیه استان بوده که از این تعداد حدود 2 هزار دانش آموز به راهیان نور اعزام شدند و مابقی اعزام ها نیز از شش بهمن‌ماه تا اواسط اسفندماه انجام می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی عنوان کرد: زنگ انقلاب در روز 13 بهمن‌ماه در تمامی مدارس استان نواخته می شود و همچنین در روزهای 13 و 22 بهمن‌ماه سرود 1357 نفری دانش آموزی در مرکز استان اجرا می شود.

شورزاده با اشاره به برگزاری جشنواره دانایی و توانایی در استان گفت: این جشنواره در خصوص کتاب‌خوانی با محوریت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است که در این جشنواره یک هزار و 200 دانش آموز استان شرکت کرده‌اند.

وی بیان داشت: مسابقه زندگی به سبک‌روح الله، جشنواره ملی گلدسته‌های سرو در خصوص نماز، برگزاری 40 نمایشگاه، برگزاری 40 همایش یاوران انقلاب، تحویل 40 پرچم به 40 آموزشگاه طی مراسماتی، تزئین و آذین بندی مدارس، گلباران تمثال امام خمینی (ره)، اعزام کاروان انقلاب، افتتاح نمایشگاه مدرسه انقلاب و دعوت از وزیر آموزش‌وپرورش به‌عنوان سخنران محوری راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار