امام جمعه شهر خورموج:

فرهنگ ایثار و شهادت را در بین مردم ترویج دهیم

«عبدالحسین مصلح» گفت: به آمادگی کامل جوانان نیاز داریم و این حاصل نمی‌شود، مگر با خاطرات جانبازان و ایثارگران و شهدا و آزادگان که بتوانند فرهنگ ایثار و شهادت را در بین مردم ترویج دهند.
کد خبر: ۳۲۹۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۹ - 23January 2019

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت الاسلام «عبدالحسین مصلح» امام جمعه شهر خورموج امروز در یادواره شهدای شهرستان دشتی که در روستای وراوی برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا در مقاطع مختلف آثار بسیار ارزشمندی در جهت ترویج و تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

امام جمعه خورموج افزود: ابعاد مختلفی برای برگزاری یادواره‌ها مدنظر است که در مرحله اول، تجلیل از جایگاه شهادت و شهیدان است.

وی بیان کرد: بُعد مهم‌تر برگزاری یادواره شهدا تجلیل و ترویج فرهنگ ایثار شهادت در راه خدا است، ما در همه برهه‌ها در مقابل توطئه‌های دشمن و حملات دشمن نیاز به روحیه‌ی شهادت داریم.

مصلح خاطرنشان کرد: به آمادگی کامل جوانان نیاز داریم و این حاصل نمی‌شود فقط با خاطرات جانبازان و ایثارگران و شهدا و آزادگان که بتوانند فرهنگ ایثار و شهادت را در بین مردم ترویج دهیم.

وی تاکید کرد: ثابت کرده ایم که ۴۰ سال انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری را با همین روحیه شهادت‌طلبی حفظ کرده‌ایم که مدیون شهدا، ایثارگران، جانبازان و شهدای مدافع حرم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار