رئیس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمان:

ملت ایران همچنان پرچمدار مبارزه با استکبار است

مهدی صدفی گفت: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان دهنده پرچمداری ایران در مبارزه با استکبار است.
کد خبر: ۳۲۹۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳ - 23January 2019

ملت ایران همچنان پرچمدار مبارزه با استکبار استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، «مهدی صدفی» در نشست خبری اعلام برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت تلاش در جهت اشاعه فرهنگ غنی اسلامی و پاسداری از ارزش‌های اسلامی، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ کشور بود و در این بین رشادت‌ها و مبارزات مردم ایران در زمان رژیم طاغوت فراموش نشدنی است.

رئیس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: توکل به خداوند، ایمان راسخ، اتحاد و رهبری پیامبر‎گونه امام خمینی (ره) از ارکان مهم پیروزی انقلاب بود و این روزها بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی سابقه طولانی در ایجاد توطئه برای براندازی انقلاب اسلامی دارند، ادامه داد: همه این دسیسه‌های دشمنان با حضور مردم در صحنه خنثی شده و در این کشور گرچه نواقض و ضعف‌هایی هم وجود دارد، اما در مسیر رشد و تکامل قرار گرفته و با قدرت به سمت اهداف خود پیش می‌رود.

صدفی چهل سالگی انقلاب را نماد رشد، بلوغ، پویایی، تکامل و روندی رو به توسعه ارزیابی و با اشاره به اینکه نظام اسلامی یک سرمایه الهی و یک نعمت بزرگ است، خاطرنشان کرد: باید این سرمایه را حفظ کنیم، حضور در جشن‌های چهل سالگی با توجه به رجزخوانی دشمن که گفته بود ایران اسلامی 40 سالگی خود را نخواهد دید، خط بطلان دیگری به خط فکری آنان است و همه می دانند که نظام اسلامی برگرفته از آموزه‌های دینی، مکتبی و مردمی است که دشمنان ایران اسلامی از آن غافل هستند.

رئیس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به حضور باشکوه و پرشور همه ساله مردم در راهپیمایی 22 بهمن که نشان دهنده این موضوع است که ملت ایران همچنان پرچمدار مبارزه با استکبار است، اشاره کرد و گفت: راهپیمایی امسال از چهارراه طالقانی به سمت میدان عاشورا برگزار و حجت‌الاسلام «ابوترابی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و امام جمعه موقت تهران نیز در این مراسم سخنرانی خواهند کرد.

وی تشکیل شورای سیاستگزاری و راهبردی را اولین حرکت برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: اقدامات برای پاسداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در استان کرمان از سال گذشته و به ریاست نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان آغاز و بعد از آن ستادی با 26 کارگروه تشکیل شد که در برگیرنده اقشار مختلف است.

صدفی در ادامه با اشاره به اینکه رویکرد اصلی این ستاد توجه به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است، عنوان کرد: توجه به محتوا و اثربخشی برنامه‌ها، تنوع و جذابیت آنها، پرهیز از اسراف، بهره‌گیری از تمامی فرصت‌ها، مردمی بودن به ویژه نسل جوان، پرهیز از مسائل جناحی و سیاسی و رعایت شئونات ایام فاطمیه(س)، در برگزاری برنامه ها رعایت خواهد شد.

وی اضافه کرد: «افتخار به گذشته و امید به آینده» شعار پاسداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و ایام فاطمیه(س) نیز فرصتی برای تبیین برکات و دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی است که مهمترین هدف و رویکرد ما نیز همین است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بزرگ دستاوردهای انقلاب اسلامی در پارک مادر ادامه داد: امسال به دلیل اینکه 12 بهمن مصادف با روز جمعه و تعطیلی مدارس است، زنگ انقلاب روز 13 بهمن ماه در مدارس نواخته خواهد شد.

صدفی همچنین غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا روز پنج شنبه 18 بهمن ماه، رژه موتوری نیروهای مسلح ساعت 9:صبح از فرودگاه تا مصلی بزرگ امام علی (ع) کرمان، همایش چهل قلم همراه با نویسندگان ارزشی، همایش تبیین نقش اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری یادواره 23 شهید انقلاب اسلامی استان را از جمله برنامه های این دهه عنوان کرد.

وی برگزاری برنامه چهل ساله انقلاب در چهل محله شهر کرمان،همایش منزلت زن مسلمان با رویکرد تحکیم بنیان خانواده، ویژه برنامه تجلیل از خدمات کارگران و پاکبانان، جشنواره فرهنگی و ورزشی عشایری و روستایی در 20 بخش در میدان خواجو، همایش استانی چله انقلاب ویژه نوجوانان، روایت انقلاب وِیژه برنامه هنری به صورت سیار، اجرای سرود هزار نفری دانش آموزای از دیگر برنامه های اجرایی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است.

صدفی اجرای فعالیت‌های قرآنی، علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی، نمایشگاهی،تجلیل از اسوه های صبر ومقاومت، بهره‌برداری از پروژه‌های فرهنگی، عمرانی و اقتصادی را از جمله برنامه های اجرایی دهه فجر عنوان کرد و اظهار کرد: 150 عنوان برنامه در سراسر استان داریم که 8 هزار و 500 برنامه در قالب فعالیت‌ها، ویژه برنامه‌ها و غیره را در ایام‌الله دهه فجر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها