در اندیمشک صورت گرفت؛

سفر وزیر ورزش به خوزستان برای افتتاح سالن ۲۵۰۰ نفری شهید سروندی

آخرین برنامه از سفر 2 روزه وزیر ورزش به خوزستان، افتتاح سالن 2 هراز و 500 نفری شهید سروندی اندیمشک، محل برگزاری رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی و حضور در مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها خواهد بود.
کد خبر: ۳۲۹۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۸ - 23January 2019

سفر وزیر ورزش به خوزستان برای افتتاح سالن ۲۵۰۰ نفری شهید سروندی اندیمشک

به گزارش دفاع پرس از اهواز، «مسعود سلطانی‌فر» امروز (چهارشنبه سوم بهمن ماه) از طریق فرودگاه ماهشهر برای افتتاح چندین پروژه ورزشی و همچنین حضور در مراسم افتتاحیه مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی، با استقبال«افشین حیدری»، مدیرکل ورزش و جوانان استان و دیگر مسوولان وارد خوزستان شد.

وزیر ورزش قرار است امروز با حضور در شادگان، استخر این شهرستان را به بهره‌برداری رساند. وی در ادامه نیز از سالن بدنسازی، ورزش های رزمی، و بوکس این شهرستان واقع در مجموعه ورزشی تختی بازدید کرد. همچنین سلطانی فر از سالن چند منظوره شهید توپچی شادگان بازدید خواهد داشت.

همچنین در ادامه سفر 2 روزه سلطانی‌فر به خوزستان، فردا مراسم اهدا وسایل ورزشی جاده سلامت به شهرداران استان خوزستان با حضور او و همچنین استاندار خوزستان برگزار می‌شود. سپس وزیر ورزش برای بازدید از استادیوم شهید مجدیان دزفول، به این شهرستان سفر می‌کند.

آخرین برنامه از سفر 2 روزه وزیر ورزش به خوزستان، افتتاح سالن 2 هزار و 500 نفری شهید سروندی اندیمشک، محل برگزاری رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی و حضور در مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها خواهد بود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها