برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در اهواز

جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان و جمعی از مسؤولان استانی در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۹۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۹ - 24January 2019

برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در اهواز

به گزارش دفاع پرس از اهواز، جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان و جمعی از مسؤولان استانی در سالن جلسات استانداری خوزستان اهواز برگزار شد.

در این جلسه که با مدیریت«علی حسین حسین زاده» معاون سیاسی و اجتماعی استانداری برگزار شد وی با اشاره به همکاری و آمادگی خوب دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های مختلفی که دریافت کردیم خوزستان در برگزاری مناسبات مختلف رتبه‌های بسیاری خوبی را کسب کرده است.

وی با اعلام اجرای بیش از 50 هزار برنامه و فعالیت فرهنگی در ایام الله دهه فجر و 40 سالگی انقلاب در سطح استان افزود: رویکرد برگزاری مراسم دهه مبارک فجر نسبت به سال‌های گذشته تغییر کرده و فعالیت‌های بسیار خوب و شاخصی در حوزه تبلیغات تدارک دیده‌ شده است و دشمن باید بداند و بفهمد که در جنگ رسانه ای نیز حریف جوانان مومن و تفکرات انقلابی نسل پویای ما نمی شود.

به گزارش دفاع پرس، ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی خوزستان با محور چگونگی انجام برنامه های فرهنگی، اجتماعی و هنری استان در ایام الله فجر با حضور نهادهای مرتبط  برگزار و مصوبات گذشته این ستاد مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها