سردار کارگر تأکید کرد؛

لزوم هوشیاری در مقابله با جنگ نرم دشمن

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه ملت ایران گفت: باید در مقابله با این توطئه‌ها هوشیار باشیم.
کد خبر: ۳۲۹۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵ - 24January 2019

کارگربه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس روز پنجشنبه در دومین جلسه شورای فرهنگی اجتماعی این بنیاد که با موضوع «طرح ملی سبک زندگی جهادی» برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و با اشاره به در پیش بودن دهه فجر اظهار داشت: این ایام را که به حول و قوه الهی، چهلمین سالگرد پیروزی ارزشمند و فرخنده انقلاب اسلامی است، گرامی می‌دارم.

وی به ناکام ماندن توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به ایران اشاره و عنوان کرد: امسال برنامه‌های خوبی برای پاسداشت دهه فجر در کشور پیش‌بینی شده است.

سردار کارگر ادامه داد: در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز نمایشگاه ملی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با مشارکت تمامی دستگاه‌های لشکری و کشوری برگزار خواهد شد که همه دستگاه‌ها، سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و نهاد‌های کشور دستاورد‌های ۴۰ ساله خود را در این موزه به نمایش خواهند گذاشت.

وی در ادامه درباره طرح ملی سبک زندگی جهادی گفت: برخی از طرح‌ها در گذشته به صورت تئوریک دنبال می‌شد و به نتیجه نهایی نمی‌رسید؛ اما بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با روحیه بسیجی، طرح‌های خوبی را ارائه و دنبال می‌کند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همچنین به اقدامات دشمن علیه ملت ایران در عرصه‌های مختلف اشاره و تصریح کرد: دشمن در حوزه فرهنگی و جنگ نرم و همچنین جنگ اقتصادی، مشغول توطئه‌ علیه کشور است؛ لذا باید در مقابله با این توطئه‌ها هوشیار باشیم.

انتهای پیام/ 251

نظر شما
پربیننده ها